וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע

מערכת וואלה! ספורט

18.2.2012 / 20:55

באר שבע קיוותה לברוח מהתחתית, אבל פ"ת אותתה שיש לה על מה להילחם. לוזון (69) וצרפתי (90) כבשו אחרי סוארס (55)

הפועל פתח תקוה ניצחה הערב (שבת) 1:2 את הפועל באר שבע בורסמיל, ורשמה את התוצאה הדרמטית של תחתית ליגת העל במחזור הנוכחי. הבאר שבעים שיקוו לברוח מהתחתית כבר הובילו 0:1, אבל איבדו בהמשך את סיראז' נאסר שהורחק, מה שאפשר לפתח תקואים לעשות מהפך במשחק ולנצח 1:2.

המשמעות של התוצאה הזאת היא שהפועל באר שבע ירדה מתחת לקו האדום עוד לפני משחקה של בית"ר ירושלים, ופספסה הזדמנות לעלות למקום ה-12, לפחות זמנית. לעומתה, הפועל פתח תקוה עדיין נועלת את הטבלה, אבל אחרי ניצחון שני ברציפות היא רחוקה בשבע נקודות מהקו האדום, ונראה שהמלאבסים ימשיכו להילחם על קיומן בליגה עד לרבע האחרון. אחרי מחצית ראשונה שהייתה בשליטתה של באר שבע, וויליאם סוארס העלה אותה ליתרון בדקה ה-55. חמש דקות לאחר מכן, סיראז' נאסר הורחק, כך שהשליש האחרון של המשחק היה לגמרי בשליטתה של הפועל פתח תקוה. זה התבטא בשערים של יניב לוזון (69) וגיא צרפתי (90) שקבעו מהפך דרמטי במשחק.

באר שבע הגיעה להזדמנות מסוכנת ראשונה במשחק בדקה השביעית, עם מהלך שהתחיל אצל דיא סבע. סבע מצא את עודד גביש שהמשיך בכדור נהדר ליוסי שבחון, והאחרון בעט מ-14 מטרים מעל לשער. שלוש דקות לאחר מכן האורחים ממלאבס הגיעו למצב מסוכן, כשאורי כהן פרץ משמאל והכניס כדור לרחבה. הגנת באר שבע הדפה לרגליו של יניב לוזון, שבעט חזק מ-20 מטרים. אוהד לויטה הצליח לזנק היטב ולהדוף. באר שבע המשיכה לתקוף ובדקה ה-13 מהלך שהתחיל בפריצה של סיראז' נאסר משמאל הסתיים אצל עידו אקסברד, שבעט מ-16 מטרים לפינה אבל אג'ידה הדף מצוין. בדקה ה-22 דיא סבע פרץ נהדר מצד ימין לכיוון העיגול של רחבת ה-16 והשאיר כדור ליוסי שבחון, שבעט מ-20 מטרים ופספס את המסגרת. בדקה ה-26 פעולה נוספת של נאסר ואקסברד כמעט והסתיימה בשער של השני, כשחלוצה של באר שבע בעט משישה מטרים מעל למשקוף. שתי דקות לאחר מכן, כדור קרן של גיא צרפתי עשה את הדרך לקורה הרחוקה של אוהד לויטה, שברגע האחרון הדף בקושי והציל את שערה של באר שבע. לויטה המשיך לעשות עבודה טובה בין הקורות, והציל את קבוצתו מעוד כמה מצבים מסוכנים של המלאבסים.

היתרון של באר שבע במשחק בא לידי ביטוי במחצית השניה עם שער של וויליאם סוארס בדקה ה-55. המהלך התחיל בכדור חופשי של דיא סבע שנהדף על ידי ההגנה של פתח תקוה, הכדור הגיע לידי אבי יחיאל, שהרים כדור אל סוארס שחיכה לו בתוך הרחבה ונגח פנימה כדי להעלות את באר שבע ל-0:1. חמש דקות לאחר השער נותרה באר שבע בעשרה שחקנים, כשסיראז' נאסר ביצע עבירה שניה של כרטיס צהוב, וראה את הכרטיס האדום. תשע דקות לאחר מכן הגיע שער השוויון של פתח תקוה. עידו אקסברד איבד כדור ברחבה של פ"ת, שניצלה את זה כדי לצאת למתפרצת בסיומה יניב לוזון כבש מ-25 מטרים והשווה ל-1:1. הפועל פתח תקוה נראתה טוב יותר בדקות האלה וישבה על השער של באר שבע. עד לדקה האחרונה המארחים ניסו להתגונן ונראה היה שהמשחק ייגמר בתיקו, אבל בסופו של דבר היה זה גיא צרפתי, שכבש שער ניצחון מדהים בדקה ה-90 וקבע 1:2 להפועל פתח תקוה.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אבי יחיאל, עודד גביש, איבן גארידו, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, יוסי שבחון (פטר גרביץ', 88), דיא סבע, סיראז' נאסר, עידו אקסברד (לוטם זינו, 90).

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי (ארמון בן נעים, 28), דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, אייל שן, פביאן סטולר (מוחמד נאטור, 89), יניב לוזון, גיא צרפתי, דומיניק וואסי.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully