וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריף הקרע בין יוסי אבוקסיס לאוהדי בני יהודה

המאמן הגיב בציניות לקללות והרגיז עוד יותר את הקהל. אביב חדד: "המטרה נשארה להגיע לאירופה. ניאבק עד סוף העונה"

בני יהודה לא התחשבה אתמול (שבת) בצרות של היריבה העירונית מכבי תל אביב, גברה על הצהובים 0:1, וצברה שלוש נקודות יקרות במאבק המסתמן שלה על כרטיס לאירופה. השחקנים של המאמן יוסי אבוקסיס אמנם לא היטיבו לשחק, אך שער של דינו אנדלובו בדקה ה-12 הספיק בשביל לנצח.

למרות הנצחון נראה כי היחסים בין אוהדי הקבוצה לבין המאמן הולכים ומחריפים, כאשר בסיום המשחק קראו האוהדים "תתפטר, תתפטר", לעברו של אבוקסיס. האוהדים לא אהבו את ההתבטאויות האחרונות של המאמן, שאתמול אמר בסיום: "הקהל צודק. אחרי שזכינו חמש שנים ברציפות באליפות ועכשיו אנחנו רק מקום חמישי, אין לי מה להגיד חוץ מזה שהם צודקים. אני ישן טוב בלילה ויודע שאני עושה עבודה טובה בבני יהודה".

"שאבוקסיס לא ישכח שהוא נמצא במועדון שנתן לו במה ונתן לו את הצ'אנס הראשון להיות מאמן בליגת העל", אמר אחד האוהדים בסיום. "שלא ידבר אלינו בצורה כזו. חבל שהוא מזלזל בנו ומגיב בציניות".

"כל ניצחון נותן תחושה טובה", אמר הבלם אביב חדד, שחזר להרכב אחרי שבועות רבים בהם ישב על הספסל. "ברור שזו הרגשה טובה. אני שמח שחזרתי להרכב, אני מרגיש טוב ואני רק מקווה שתהיה לזה המשכיות. יש לנו שלושה בלמים מצוינים, גל כהן, דן מורי ואני. התחרות טובה ובריאה ומי שטוב באימונים ובמשחקים, ישחק".

בסיום המשחק חגגו השחקנים את הניצחון במשך דקות ארוכות ביחד עם האוהדים הכתומים. חדד אמר: " יש לנו קהל טוב שתומך בנו. הניצחון הזה הוא למען השכונה ולמען הקהל הזה שהגיע וגם אלה שראו אותנו מהבית. זה היה ניצחון על קבוצה מצוינת".

על המטרות להמשך הליגה הוסיף חדד: "השאיפות שלנו היו ללכת עד הסוף בגביע וכמובן להגיע לאירופה. גם אחרי ההדחה מהגביע השאיפות לא השתנו: אנחנו מקווים להגיע לאירופה גם השנה. אני חושב שיש ארבע-חמש קבוצות שוות ברמתן שייאבקו עד הסוף על הכרטיס הזה ואנחנו נהיה ביניהן".

בשבוע הבא תארח הקבוצה את מכבי חיפה למשחק ממנו ייעדר הבלם דן מורי בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

צפו בבני יהודה מנצחת את מכבי תל אביב 0:1

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully