וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עוברת להיות מנוהלת בטלפון

לטענת עובדי המועדון, ליהי טביב תעביר את עבודתה לביתה. תגובת הפועל: "לא היה ולא נברא. המסיתים חצו קווים אדומים"

ליהי טביב, בתו של בעלי הפועל תל אביב אלי טביב ומי שלמעשה מנהלת את המועדון בזמן שאביה נמצא במיאמי, החליטה להפחית את נוכחותה במשרדי המועדון הנמצאים במתחם האימונים והיא תעבור לעבוד יותר בביתה. המשמעות היא שהפועל תל אביב תעבור להיות מנוהלת ברוב הזמן בטלפון וששום גורם בכיר לא ימצא במתחם המועדון.

בנוסף, טביב החליטה לנעול את שערי המתחם ולא לאפשר לאוהדים להיכנס לשטח שבין מגרש האימונים של הקבוצה הבוגרת לבין מגרשה של קבוצת הנוער, שם יושבים האוהדים המגיעים לאימונים מאז הקמתו של המתחם.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "כפי שהדגשנו, מחאה היא דבר לגיטימי, אבל אסור לחצות קווים אדומים. לצערנו קווים אלה מתחילים להיחצות. הפניית המחאה כלפי בני משפחה, ובהם ביתו של טביב, היא דבר מסוכן, שעלול לגלוש למקומות שאסור להגיע אליהם. כך גם, כאשר קבוצה מצומצמת של אנשים מנצלת את העובדה שמתחם האימונים פתוח לציבור הרחב, ומפריעה למהלך האימונים התקין. אסור שהמחאה תפגע בשחקנים ובהכנות למשחק. במקום לתלות שלטים חשוב שיבואו ויעודדו את הקבוצה".

לאחר בירור מעמיק של הדברים, במועדון הוציאו הודעת תגובה נוספת בה טענו כי הדברים רחוקים מהמציאות: "למרות ההטרדות והלחצים עליה, ליהי טביב מגיעה כל יום לעבודה מהבוקר עד הערב, וכך ימשיך להיות. הגיע הזמן שההסתה המסוכנת והשקרית כנגד ליהי תיפסק, לפני שיהיה מאוחר מדי. ככל שהמסיתים ימשיכו לחצות גבולות אדומים, כך אלי טביב נחוש להמשיך ולפעול למען הקבוצה והמועדון. הגיע הזמן שהאוהדים שטובת הקבוצה חשובה להם לא יאפשרו לקומץ מצומצם לפגוע בקבוצה, וזאת דווקא בימים שבהם האנרגיות צריכות להיות מושקעות בחיזוק הקבוצה".

ממטה המאבק של האוהדים נמסר בתגובה לפעולות של חברת ההנהלה: "ליהי טביב הולכת בעקבות אביה ומנסה למנוע מחאה לגיטימית במתחם האימונים של הקבוצה. סגירת האזור בו שהו האוהדים באופן קבוע במתחם וולפסון בשנים האחרונות הינה צעד נוסף בהתנהלות המבישה של אלי טביב וביתו ליהי, אל מול קהל אוהדי הקבוצה. במו ידיה ליהי טביב מצדיקה את כל הסיבות למחות נגדה, ואנחנו בהחלט לא מתכוונים לשתוק על נסיון סתימת פיות נוסף מצד משפחת טביב".

נציגי האוהדים שנפגשו היום החליטו להחריף את המחאה כנגד הבעלים ובתו והיום יעלה שלט חוצות ענקי מול המרכז הבינתחומי בהרצליה, שם טביב לומדת.

מה מעכב את הגעת ארתור?

בתוך כך, מקורבים לעסקת העברתו של הקשר הפורטוגלי ארתור מביירה מאר להפועל תל אביב, מאשימים היום את בעלי המועדון אלי טביב בהכשלת העסקה. חילוקי הדעות שכרגע מונעים מהעסקה לצאת לפועל נעוצים בכך שסוכנו הפורטוגלי של ארתור דורש שהפועל תשלם לו 10 אחוזים מהשכר של השחקן, כ-62 וחצי אלף יורו (שכרו המיועד של השחקן מוערך בכ-250 אלף יורו לעונה למשך שנתיים וחצי).

יש לציין שכך נהוג בעסקאות מהסוג הזה ושהבקשה של הסוכן לא חורגת מהכלל. לטענת מקורבים לעסקה, טביב מסרב לשלם לסוכן את מה שמגיע לו, ולכן העסקה לא יוצאת כרגע לפועל. כמו כן ישנן בעיות עם נציגו של השחקן בארץ, אבי נמני, אך לא זאת הסיבה שבגללה ארתור ירד מהפרק נכון לעכשיו.

לטענת גורמים בהפועל תל אביב, כל התנאים הכספיים הקשורים בעסקה סוכמו מראש, טביב רצה לפרוס את תשלום העמלה לסוכן על פני שלוש שנים, אך זה דורש את מלוא הסכום בתשלום אחד.

מהפועל תל אביב נמסר בנושא: "באשר לארתור – אלי טביב נתן הוראה ברורה וחד משמעית לסגור עם השחקן. אך הצד השני מנסה כעת לשנות את מה שכבר סוכם ונסגר".

כרגע המועמד העיקרי לחיזוק הקבוצה הוא סטפן שצ'פוביץ' שכרטיסו שייך להפועל עכו. בשעות הקרובות אמורים האדומים להעביר הצעה לחברה שמייצגת אותו וזו אמורה להשיב.

נציגיו של השחקן דורשים כמיליון יורו בסופו של דבר על החלוץ, כשהעסקה אמורה להתחלק לשני שלבים. בשלב הראשון עכו תקבל פיצוי על העברת השחקן שיחתום עד סוף העונה בהפועל תמורת כחלק מהמיליון יורו, ואם הפועל תרצה להמשיך את התקשרות עם החלוץ, היא תצטרך להשלים את העסקה בסוף העונה ולהעביר את שארית הסכום על השחקן. הסיכויים שהעסקה תצא לפועל מוערכים כרגע על ידי מקורבים אליה הם בכ-50 אחוז, אבל הצוות המקצועי לוחץ על טביב להחתים חלוץ בקבוצה עד סיום חלון העברות. החלוץ קרמיט ארסמוס שהיה אמור להגיע להתרשמות, לא יגיע נכון לעכשיו וכך גם המגן השמאלי אלירן דנין.

שביט אלימלך מודה: "בלי טוטו תמוז אנחנו בבעיה"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully