וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס: "כשהמאמן מחמיא לך ככה זה הכי כיף בעולם"

8.1.2012 / 8:00

פורוורד מכבי ת"א מאושר מהתעקשותו של דיוויד בלאט להשאירו, ומזהיר מבני השרון: "המאמן החדש ייתן להם מוטיבציה"

מכבי תל אביב המשיכה לשייט אמש (שבת) בליגה האדריאטית עם 57:77 ביתי על נובו מסטו, ושאבה בעיקר עידוד מהשתלבותו של דמונד מאלט שרשם 18 נקודות. כבר ביום שני יחכה לצהובים מפגש מול בני השרון/הרצליה בגביע, וריצ'רד הנדריקס כבר התייחס לאתגר הבא של קבוצתו.

"זה לא משנה שניצחנו את בני השרון לפני כשבועיים בהפרש נקודות כל כך גבוה ודי בקלילות", אמר הפורוורד. "אנחנו מתייחסים למשחק הזה בשיא הרצינות ולוקחים את היריבה בהתאם. אנחנו יודעים שבני השרון היא קבוצה שלא תוותר לנו, יש להם גם מאמן חדש וזה יעניק להם מוטיבציה גדולה, אנחנו נגיע חדורים ומרוכזים למשחק הזה כמו שאנחנו עושים תמיד".

"הצלחנו לקלוע הרבה מאוד במשחקים האחרונים וניצחנו את היריבות שלנו בפער נקודות מאוד גבוה אבל זה לא אומר שום דבר", המשיך הנדריקס. "אנחנו באים למשחקים האלה ונאבקים ככל שאנחנו יכולים בכדי לנצח. גם כשאנחנו כבר מובילים אנחנו לא מורידים את הרגל מהדוושה. אנחנו ממשיכים לנצח כי יש לנו תאוות ניצחון. כולם משחקים לכל אורך המשחק, ארבעה רבעים כמו שצריך".

על התעקשותו של דיוויד בלאט להשאירו לעונה נוספת אמר הנדריקס: ""מאוד מחמיאים לי הדברים שדיוויד בלאט אומר עליי. כשהמאמן שלך מחמיא לך ככה זה הדבר הכי כיף בעולם. אני משתדל לעשות את כל מה שאני יכול, אני משקיע ואני בא כל ערב להילחם אבל בשורה התחתונה אני רק חלק מקבוצה וזה הכל. ההצלחות נמדדות כקבוצה ולא כיחידה. השנה אין אף שחקן שהוא הכי מרכזי או הכי חשוב, כולם פשוט חשובים לקבוצה, כל אחד נותן את הערב הטוב שלו וזה ביחד יוצר תלכיד מצוין".

הנדריקס הוא אחד מארבעת הזרים שרשמה מכבי תל אביב למשחק הגביע מחר מול בני השרון/הרצליה בשמינית הגמר. פרט אליו, גם דמונד מאלט, דווין סמית' ושון ג'יימס ישחקו. סופוקליס שחורציאניטיס, תיאו פפאלקואס וקית' לנגפורד יקבלו מנוחה הפעם.

מאלט מסביר מה הוביל לשיפור שלו ב-57:77 על נובו מסטו

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully