וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פדרמן: "האדריאטית היא פתרון, לא בעיה"

15.12.2011 / 12:30

גם החלק השני בהנהלה של מכבי ת"א בראיון לוואלה! ספורט: "לא יכולים להרשות לעצמנו עונה עם חמישה משחקי בית"

בראיון לוואלה! ספורט סיפר שי רקנאטי על המניעים של מכבי תל אביב להשתתפות בליגה האדריאטית ועל ההחלטות המקצועיות של ההנהלה, ולדני פדרמן ישנה זווית מעט שונה להסתכל על הדברים.

"במנהלת הליגה עושים המון דברים כדי לדחוף אותנו החוצה", מסביר פדרמן לוואלה! ספורט. "להיות באדריאטית זו לא שאיפת חיינו. אנחנו עושים את זה מהכרח, לא מרצון. האדריאטית היא פיתרון לבעיות שיש לנו, ואם יעזרו לנו למצוא פתרונות אחרים, אנחנו נשמח. אנחנו רוצים פתרונות שטובים לכולם: גם לנו, גם לספורט הישראלי, אבל התחושה היא שבמנהלת כולם נורא חשדניים ורוצים להקשות עלינו בכוונה".

"ברור שאם ביורוליג היו, בהקצנה, 40 משחקים בעונה", אומר פדרמן, "ולא הייתה סכנה שנסיים את דרכנו במפעל אחרי עשרה משחקים וזהו, ובליגה הישראלית לא הייתה בעיה של שיטת משחקים לא ספורטיבית שהופכת את רוב משחקי הליגה הסדירה לחסרי-משמעות, ובנוסף לא הייתה את המגבלה של ארבעה זרים, מה שמחייב אותנו להושיב בכל שבוע כמעט חצי מסגל הזרים בחוץ – אז ברור שהמצב היה שונה מבחינתנו".

"בינתיים היורוליג עשו צעד קדימה והחליטו עקרונית על הוספת משחקים", ממשיך פדרמן. "זה מאוד משמעותי מבחינתנו, ובהחלט יכול להשפיע על ההחלטה שלנו האם להישאר באדריאטית. בליגה הישראלית אנחנו לא רואים בינתיים שינוי. אנחנו לא רואים את המנהלת מנסה למצוא פתרונות אחרים".

לסיכום טוען פדרמן: "האדריאטית היא פתרון, לא בעיה. אנחנו באדריאטית כי אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיכנס לעונה אירופית שאפשר לסיים אחרי חמישה משחקי בית, ובמקרה כזה גם להיפרד משלושה משבעת הזרים שלנו. זה תסריט מופרך עבור מועדון כמו מכבי תל אביב, ועבור אוהדים שמשלמים כל כך הרבה כסף עבור מנוי. אני חושב שמשחקי הבית באדריאטית מלאים ומשחקי הליגה לא, כי באדריאטית הקהל יכול לראות את כל הזרים שלנו משחקים – מה שלא קורה בליגה הישראלית. בשורה התחתונה, אם גם במנהלת היו עושים כמה מהלכים, יכול להיות שמצידנו לא היה טעם באדריאטית. אבל בינתיים זה לא המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully