וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: הטעות שבגללה חוזהו של שי אבוטבול לא הועבר בבקרה

14.12.2011 / 19:26

חוזהו החדש של קשר הפועל תל אביב נחתם בקיץ ביורו במקום בדולרים בשל טעות של אוסידון שהובילה לנתק עם אלי טביב

בלאגן חדש בהנהלת הפועל תל אביב. לוואלה! ספורט נודע כי נתק בין הבעלים אלי טביב ליו"ר דורון אוסידון כמעט והוביל לעזיבה של האחרון. הסיבה: חוזהו של הקשר שי אבוטבול שנחתם בטעות ביורו ולא בדולרים. כזכור, במשך כל הקיץ נוהלו מגעים לחידוש חוזהו של הקשר ואחרי מספר פיצוצים, חתם אבוטבול לחמש שנים במועדון. אלא שבטעות חתם אוסידון על שכר של 150 אלף יורו לעונה במקום 150 אלף דולר כפי שסוכם.

לטענת מקורבים לסוגייה, כשאוסידון גילה את הטעות הוא ניסה לטאטא אותה במקום להודות ולנסות לתקנה מה שעורר את זעמו של הבעלים טביב. זו, אגב, אחת הסיבות לפיהן החוזה החדש של הקשר עדיין לא הועבר בבקרה.

היום (רביעי) קיים טביב ישיבת הנהלה אליה לא הוזמנו אוסידון והמנכ"ל ניר ענבר, מה שמעיד על ההחרפה ביחסים. למרות זאת, מאוחר יותר נפגשו טביב ואוסידון לשיחת הבהרה בסיומה החליטו הצדדים כי אוסידון יישאר במועדון לפחות עד תום העונה הנוכחית.

בבוקר עוד סברו במועדון כי לאור ההפשרה ביחסים בין טביב לגבי קצרה, האחרון עשוי לחזור לתפקיד היו"ר אותו הוא מילא בעבר. אלא שלמרות הלחצים המופעלים עליו, מסרב בשלב זה קצרה לשוב לתפקיד רשמי במועדון.

כזכור, אוסידון מונה לנציגו של טביב בהנהלה המשותפת ולאחר שהאחרון השלים את רכישת המועדון ממוני הראל במהלך הקיץ, מונה אוסידון לתפקיד היו"ר. בתקופה הקצרה שאוסידון החזיק בתפקיד הניהולי במועדון, הוא זכה להערכה על מעורבותו בהליך הבמבי בין טביב להראל והשקיע זמן ומשאבים על מנת לעזור לטביב לקבל לידיו את המועדון ולקבל הערכה מהקהל. כמו כן, קיבל מחמאות בכל הקשור למעורבותו בבניית הקבוצה המהירה בקיץ.

עוד בהפועל תל אביב:

אביחי ידין התבקש לקצץ בחוזהו

עומר דמארי הורחק ממשחק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully