וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באולינג: בן פישלר העפיל ל-24 הגדולים באליפות העולם

הישג נפלא לישראלי באליפות העולם ליחידים, שנערכת ביוהנסבורג. "בן הוכיח יכולת גבוהה", אמר יו"ר ההתאחדות

בימים אלו מתקיימת אליפות העולם ליחידים בבאולינג (כדורת) עם נציג ישראלי מצליח מאד. בן פישלר בן 22 ממועדון רמת גן רשם הישג גדול כשישחק היום (שני) בשמינית הגמר מול יריב ספרדי. בתום ארבעה ימי תחרות ביוהנסבורג בהשתתפות 81 מדינות (נציג אחד לכל מדינה) פישלר סיים במקום ה-21 והעפיל לשלב 24 הגדולים.

אומנם בתום היום הראשון דורג פישלר, לשעבר סגן אלוף אירופה לנוער ואלוף אירופה לנוער בזוגות, במקום השלישי לאחר שרשם תוצאות נפלאות בחמשת משחקיו הראשונים אבל בהמשך התחרות הוא אומנם שמר על ממוצעים גבוהים אבל איבד את מקומו בדירוג. בתום היום השני פישלר דורג תשיעי, כעבור עוד יום (חמישה משחקים בכל יום) במקום ה-18 ואת היום הרביעי הוא כאמור סיים במקום ה-21, מה שנחשב עדיין להישג מצוין שמקנה עלייה לשלב הבא בו ישחקו 24 המדורגים הראשונים עוד שמונה משחקים בסיומם יעפילו שמונה לשלב חצי הגמר.

פישלר, שסיים את התחרות עם ממוצע של 217, גילה למרות המעמד יציבות רבה ורק בשלושה משחקים ירד מ-200 נקודות אם כי ברור שרק התעלות שלו היום תביא אותו לשלבים הגבוהים של התחרות. הנציגה הישראלית שחף אנטין סיימה אתמול את דרכה באליפות לאחר שדורגה במקום ה-40 מתוך 69 מתחרות.

יו"ר התאחדות הבאולינג אריה פישר:"באולינג הוא ענף שביום נתון אפשר לעשות בו הכל. בן הוכיח יכולת גבוהה ושהוא מסוגל להתמודד מול הלחץ. כל מה שהוא עשה עד עכשיו היה יוצא מן הכלל ואנחנו מקווים שהוא ימשיך להפתיע אותנו.הוא בהחלט מסוגל".

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully