וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוק: "לא השתמשתי בסמים, מוכן לעבור בדיקה"

הפנמי ששוחרר ממ.כ. הבקעה, שטענה כי נמצאה מריחואנה בדירתו, מבין: "הייתי בסיטואציה שלא הייתי צריך להיות בה"

מ.כ. הבקעה החליטה לשחרר אתמול (רביעי) את דנילו פינוק אחרי שהקבוצה סיפרה כי המשטרה מצאה סמים מסוג מריחואנה בביתו, מה שהביא לשליחתו הביתה. המועדון הודיע כי פינוק אירח ביום שישי האחרון מסיבה רועשת בביתו, כששכנים שביקשו מהנוכחים להיות בשקט הזעיקו את המשטרה שמצאה במקום את הסמים. פינוק נלקח לחקירה קצרה במשטרת מסובים, שבתומה נפתח לו תיק בגין שימוש בסם והוא שוחרר לביתו. אלא שכעת פינוק מכחיש את הדברים.

"לא השתמשתי בשום סמים, אף פעם לא נכשלתי בבדיקת סמים בחיי ואני אשמח לקחת חלק בכל בדיקת סמים כדי להוכיח את זה לפני שאני עוזב", סיפר פינוק לאתר יורובאסקט. על פי הדיווח, במהלך האימון שנערך אתמול, פינוק גילה כי הוא לא משוחרר לחופשת הכריסמס. בתגובה הוא שלח לבעלים של הקבוצה מייל שבו הוא אומר שהוא לא יוכל להישאר בישראל למשך כל העונה מבלי לראות את הילדים שלו, וכי חשוב לו לראות אותם במהלך החופשות. על פי הדיווח, הבעלים השיב לו "בסדר" והבטיח לארגן לו כרטיסי טיסה לפנמה.

אלא שלדבריו, שעות לאחר מכן הקבוצה שחררה את ההודעה הרשמית לגבי שחרורו בטענות להימצאות מריחואנה. כשנשאל פינוק מדוע לא דיווח על אירועי יום שישי, הוא השיב: "הקבוצה ידעה על מה שקרה. בלילה כששיחקנו נגד גליל (ביום ראשון) נפגעתי בראש והגעתי לבית חולים עם מנהל הקבוצה (אפי שמש) ושוחחנו קצת על המצב. רציתי לעזוב את הקבוצה כדי לראות את הילדים שלי ולכן זה כואב לי שהם עשו את זה. אם הייתי נשאר כאן, שום דבר מזה לא היה קורה והם היו מתעלמים מזה".

למרות הסיטואציה המוזרה שנמצא בה הגארד הפנמי, הוא משוכנע שתוכח צדקתו: "אני יודע שהייתי בסיטואציה שלא הייתי צריך להיות בה. כמובן שאני אשמח לחזור ולשחק בישראל, אבל אני בספק אם מתישהו זה יקרה מכיוון שיתייחסו אליי כאל משתמש בסמים ולצערי זה ירדוף אותי לכל מקום שאליו אלך". מבחינה מקצועית, פינוק תרם בחמישה משחקים 14.2 נקודות בממוצע למשחק, 6.6 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים, כולל סל ניצחון נגד בני השרון.

למרות הדיווח, במ.כ. הבקעה עומדים מאחורי הפרטים שנמסרו בהודעה אמש.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully