וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב להתאחדות: הקלו בעונש של יושבי שערים 4-5

31.10.2011 / 18:30

הבעלים של הפועל תל אביב שלח מכתב בו הסביר כי שירי השואה הופסקו. השערים אמורים להיות סגורים מול רמת השרון

הבעלים של קבוצת הפועל תל אביב אלי טביב פנה היום (שני) ליו"ר ומנכ"ל ההתאחדות לכדורגל בבקשה להקל את עונשם של אוהדי הקבוצה היושבים בשערים 4-5. כזכור, לאחר מספר משחקים בהם שרו האוהדים האדומים שירי נאצה, תוך שהם עושים שימוש נרחב במילה "שואה" החליט בית הדין של ההתאחדות לסגור את אותם שערים, המזוהים ביותר עם אוהדי הקבוצה, לשני משחקים. המשחק הראשון היה הניצחון 0:6 ביום שבת מול עירוני ראשון לציון ומשחק הבית הבא המצפה לקבוצה יהיה נגד עירוני רמת השרון.

במכתבו להתאחדות ציין טביב כי האוהדים למדו את הלקח מהעונש שנגזר עליהם ובמשחק מול ראשון לציון, כמו גם בהפסד לאיינדהובן במסגרת הליגה האירופית לא הושמעו שירי שואה. בין דבריו כתב טביב: "החלטתי להילחם בתופעה המכוערת של שירי השואה והגזענות ואזכור סממנים מהתקופה החשוכה ביותר בהיסטוריה של עם היהודי".

במטרה לחזק את עמדתה, פנתה הנהלת המועדון לעיתונאים עמנואל רוזן ובן כספית, אוהדי הקבוצה, במטרה שאלו יכתבו אמנה עליה יחתמו האוהדים ובה יתחייב כל אוהד להפסיק לשיר את אותם שירים מדוברים. כל מנוי אשר יחתום על האמנה, יקבל אפשרות להכניס איתו למשחק אחד ללא תשלום ילד עד גיל 13.

בתוך כך, ערכה היום הקבוצה אימון ראשון לקראת משחק החוץ מול איינדהובן ביום חמישי במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. "הייתי מאוד מרוצה וגאה בכם ביום שבת" ,אמר המאמן דרור קשטן בפתיחת האימון. הבלם ביוואן פרנסמן ערך היום אימון ריצה, אך הוא עדיין בספק למשחק. לעומתו, מירקו אורמוש שגם ערך היום אימון ריצה, לא בתכניות למשחק בהולנד ולא יטוס עם הקבוצה. קשטן מתכנן כרגע רק שינוי אחד מהמשחק מול ראשון לציון כאשר שי אבוטבול יחליף את אביחי הידין המורחק. במידה ופרנסמן יהיה כשיר, הוא אמור לשוב להרכב במקומו של וואליד באדיר.

הפועל תל אביב בוואלה ספורט!

  • עוד באותו נושא:
  • אלי טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully