וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית לנגפורד סיכם לעונה במכבי תל אביב

21.10.2011 / 19:22

לאחר ההפסד לארמני, הצהובים עושים חיזוק משמעותי בדמות הגארד האמריקאי, שאמר לוואלה! ספורט: "מהרגע הראשון, מכבי הייתה אחת המועמדות העיקריות שלי"

לאחר משא ומתן וממושך בין שני הצדדים, סיכם הגארד האמריקאי קית לנגפורד (28, 1.93) במכבי תל אביב לעונה אחת. ללנגפורד תהיה אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. השחקן האמריקאי יגיע ארצה בתחילת השבוע הבא ויצטרף לצהובים. לנגפורד היה מצוי במגעים עם הקבוצה של דיוויד בלאט מזה זמן, וכעת נסגרה העסקה.

קית לנגפורד אמר הערב (שישי) לוואלה! ספורט: "רק לפני מספר שעות סיכמתי עם הקבוצה. אני שמח כמובן להצטרף למכבי תל אביב. היו רק פרטים קטנים לסגור ומתחילת המגעים רוב הפרטים סוכמו כבר. זה לקח הרבה זמן אבל מהרגע שעזבתי את חימקי מוסקבה, מכבי היתה אחת האופציות הראשונות והעיקריות בסדר העדיפויות שלי, זאת למרות ההצעות שקיבלתי מקבוצות אחרות. לקח לי גם זמן כי הייתי צריך להחליט גם בעצמי היכן אני רוצה לשחק. היה רצון משני הצדדים להגיע להסכם, ואני שמח שזה קרה בסוף".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר: "אנחנו מאוד שמחים ונרגשים על הצטרפותו של קית' לנגפורד למכבי. הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר, גארד מנוסה ואיכותי שמכיר מצוין את הכדורסל האירופי ואני בטוח שיתרום לנו רבות בשני צידי המגרש. השאלתו של מצ'באן היתה בין היתר כדי לאפשר את החתמת לנגפורד, ואני חושב שזו עיסקה טובה שתתרום לשני הצדדים - גם לנו וגם למצ'באן".

לנגפורד גדל בתיכון נורת' קרוליינה וב-2001 הצטרף למכללת קנזס לארבע שנים. ב-2005 חתם בפליירס מליגת הפיתוח וכעבור עונה עשה את המעבר לאירופה והצטרף לסורסינה האיטלקית. ב-2007 ניסה הגארד את מזלו בסן אנטוניו ספרס, אך חזר לליגת הפיתוח הפעם למדיה של אוסטין טורוס. במרץ 2008 שב לאיטליה וחתם בביילה, וכעבור עונה הצטרף לווירטוס בולוניה. ב-2009 עבר לרוסיה וחתם בחימקי מוסקבה. במהלך הקריירה זכה ביורוצ'אלנג עם וירטוס בולוניה (2009), שיחק באולסטאר ליגת הפיתוח (2008) ונבחר ל-MVP של פיינל פור היורוצ'אלנג (2009).

את העונה האחרונה סיים לנגפורד עם ממוצעים מרשימים של 18.7 נקודות ו-2.5 אסיסטים ביורוליג (כולל שלב המוקדמות), כשאחד ממשחקיו הבולטים היה מול מכבי תל אביב ביד אליהו במחזור התשיעי בשלב הבתים, אז סיים עם 20 נקודות, ובמחזור לאחר מכן נבחר למצטיין עם 35 נקודות ו-8 ריבאונדים.

מכבי פתחה אמש (חמישי) את שלב הבתים ביורוליג עם הפסד חוץ באיטליה לארמני מילאנו 89:82, כאשר הקו האחורי של הקבוצה בראשותו של ג'ורדן פארמר לא היטיב לשחק. ההפסד לקבוצה הטובה ממילאנו הגיע לאחר שהצהובים השיגו שלושה ניצחונות רצופים בליגה האדריאטית (שניים בחוץ ואחד בבית) וכן שלושה ניצחונות שהביאו אותם לזכות בגביע צ'אנס. ביום שבת צפויה הקבוצה לערוך משחק נוסף בליגה האדריאטית, כשהיא תתמודד מול שירוקי הבוסנית.

כזכור, ג'ורדן פארמר הגיע למכבי תל אביב בעקבות השביתה ב-NBA, כאשר נכון לעכשיו אין צפי לסיומה. עם זאת, הצהובים חיפשו בכל זאת גארד נוסף לקבוצה, זאת במידה שפארמר יעזוב את הצהובים ויחזור לליגה הטובה בעולם.


בואו לדבר איתנו בפייסבוק על הסיכום עם קית לנגפורד

מכבי תל אביב פותחת עונה ביורוליג - סיקור מיוחד

צפו במכבי תל אביב מפסידה לארמני

יורוליג בוואלה! ספורט

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully