וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי ה-NBA מציגים: שובה של נבחרת החלומות

בעקבות השביתה, צפויים הכוכבים להתאגד לקבוצה שתשחק שישה משחקי ראווה. בין המשתתפים: בריאנט, לברון, וויד וכרמלו

השביתה ב-NBA כבר הספיקה לגרום להפסדי ענק, גם של הליגה, גם של הקבוצות וגם של השחקנים עצמם. היא גרמה למאות מיליונים ברחבי העולם לשברון לב, דווקא אחרי עונה כה מרתקת שהסתיימה עם אלופה כמו דאלאס, אבל האם יכול להיות שאחרי כל זה, השביתה הזו תצליח גם לרגש? הערב (רביעי) מתברר כי כמה מהכוכבים הגדולים ביותר של הליגה מתכוונים להרים סוג של 'נבחרת חלומות', למסע משחקים שיכלול שישה משחקים בשבועיים, בלא פחות מארבע יבשות.

ובמי מדובר, אתם תוהים? מה דעתכם על קבוצה אחת שתכלול את קובי בריאנט, לברון ג'יימס, דווין וויד, דריק רוז, כרמלו אנתוני, כריס פול, אמארה סטודמאייר, כריס בוש, רייג'ון רונדו, בלייק גריפין, ראסל ווסטברוק, קרלוס בוזר, פול פירס וקווין לאב, כשגם קווין דוראנט וקווין גארנט עשויים להצטרף. על פי מקורות, הסיור המטורף יתקיים על גבי מה שהיו אמורים להיות השבועיים הראשונים של העונה הסדירה בליגה הטובה בעולם, ייפתחו ב-30 לאוקטובר וייחתמו ב-9 לנובמבר. בדרך, תעבור נבחרת החלומות בפורטו ריקו, מקאו, לונדון, ואוסטרליה, כשבשתי האחרונות צפויים להתקיים שני משחקים.

היוזמה המבורכת הזו מגיעה מאיש העסקים קלווין דרדן מאטלנטה, שהצהיר כי כל השחקנים יקבלו משכורות, כמו גם כל הביטוחים הנדרשים. דרדן מקווה להשיג בין השאר לסגור עיסקאות עם ערוצי טלוויזיה שישדרו את המשחקים לכל העולם, משימה שלבטח לא תהיה עבורו קשה במיוחד. במידה והיוזמה הזו אכן תישא פרי, תהיה זו ההופעה הגדולה ביותר של שחקני NBA מחוץ לליגה הטובה בעולם (שלא כוללת טורנירים של נבחרת ארצות הברית). עכשיו כל שנותר הוא להתפלל הוא שהיוזמה הזו אולי תדחוף את בעלי הקבוצות והשחקנים להגיע להסכם שיחזיר לתחייה את עונת 2011/12 ב-NBA. אם לא, לפחות נקבל כמה הצגות טובות על הדרך.

ESPN קבעה: לברון ג'יימס הוא גדול השחקנים ב-NBA

ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully