וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה זלינגר: "המעמד גדול מדי על הבנות כרגע"

מאמן נבחרת ישראל סיכם אליפות אירופה מאכזבת, ולא נשמע אופטימי לגבי המשך הפרויקט: "בלי כסף זה לא יחזיק מעמד"

40 אחרי אליפות אירופה הקודמת בה נטלה חלק נבחרת הנשים של ישראל, באיגוד הכדורעף היו אופטימיים באשר לסיכויי השחקניות לחולל לפחות הפתעה אחת ואולי לעבור את שלב הבתים. אלא שבפועל הדברים היו שונים לגמרי. בשלושת המשחקים בסרביה הפסידה ישראל בשלוש מערכות ולא השכילה אפילו לדגדג את היריבות, כשהערב (שני) הייתה זו צ'כיה שחגגה עם 11:25, 18:25 ו-16:25 חלק ושלחה את ישראל הביתה, בצורה מאכזבת למדי.

רון פונטי שחקנית נבחרת ישראל בכדורעף נשים. Dino Panato, GettyImages
מה יעלה עכשיו בגורל הפרויקט? רון פונטי/GettyImages, Dino Panato

"זו אכזבה גדולה מאוד מבחינתי", הודה בסיום המאמן אריה זלינגר. "ציפיתי להרבה יותר, אבל כנראה שאנחנו עדיין לא מוכנים למעמד הזה. גם מבחינה נפשית וגם מבחינה פיזית. זה כנראה גדול מדי על הבנות כרגע. לא הצלחנו להיות עצמנו בטורניר הזה וזו אכזבה".

המאמן הלאומי התייחס גם להצהרה שלו, לפיה הנבחרת יכולה לסיים בין המקומות 5-8: "אני אמרתי שאנחנו יכולים להיות במקום 5-8 כי האמנתי בזה. זו הייתה ההערכה. אם היינו משחקים כמו שאנחנו יכולים, זה היה קורה. חוץ מכמה רגעים בודדים, פשוט לא שיחקנו את המשחק שלנו ובגלל זה לא הצלחנו לעמוד במטרות שלנו".

על העתיד שלו ושל הנבחרת, אמר זלינגר: "כרגע אנחנו צריכים לשבת ולחשוב האם אנחנו בדרך הנכונה או לשנות כיוון. צריך לעבוד כאן על התשתיות באופן משמעותי. אני כבר לפני שלוש שנים אמרתי שאנחנו צריכים להקים קבוצות צעירות בתוך האגודות, אבל משום מה לא הצלחתי לגייס את הכסף ואת האנשים שיעבדו על זה. בלי זה, העסק לא יחזיק מעמד. נגיע הביתה, נתקלח ורק אז נחשוב מה עושים הלאה. כרגע אני לא רוצה לדבר על העתיד כי אני לא כל כך אופטימי".

זלינגר נשאל לגבי הסיכויים לעלות לאולימפיאדה ואמר: "מה שברור הוא שיהיה קשה מאוד להגיע לאליפות אירופה הבאה כי לבנות שיצאו מהפנימייה אין את הרקע המתאים. הבנות ששיחקו כאן לא יישארו לעוד מסע כזה. הוועדה המקצועית של איגוד הכדורעף תשב ותגיע להחלטות ורק אז נראה".

נבחרת הנשים סיימה דרכה באליפות אירופה

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully