וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "רציתי לעזור לבית"ר, לא מוכן שהכסף יילך לסוכן"

נשיא חיפה הודיע כי ניסה לרכוש את עזריאל והרוש, אך ללא הצלחה. הירוקים עשויים לפנות לבית"ר לגבי קובי מויאל

שחקני בית"ר ירושלים חן עזריאל ואריאל הרוש לא יעברו למכבי חיפה. נשיא האלופה יעקב שחר הודיע הערב (חמישי) דרך האתר הרשמי של המועדון כי ניסה לצרף את שני השחקנים על מנת לעזור לבית"ר כלכלית, אך העסקה לא תצא לפועל בשל דרישות שונות. בעניין השוער, שחר הציע ליו"ר איציק קורנפיין לרוכשו ולהשאילו לעונה הקרובה לבית"ר. מכיוון שלשחקן יש חלק לא מבוטל מהכנסה ממכירתו, העסקה הפכה ללא כדאית עבור שני הצדדים.

בעניין עזריאל, קורנפיין הציע היום למכבי חיפה לשוב למו"מ עם השחקן, לאחר הפערים הגדולים שנוצרו במגעים עם הפועל תל אביב בבוקר. הירוקים הסכימו לצרף את השחקן בו חשקו בשבועות האחרונים ובית"ר שלחה את עזריאל לחתום במכבי חיפה. בשעות הערב נערכה פגישה במשרדו של עורך הדין המייצג את הירוקים. לפגישה הגיע רק הסוכן דודו דהאן, ללא עזריאל, ולטענת חיפה, דרש תוספות ונענה בשלילה.

שחר אמר הערב: "אני מצטער שהעסקה לא יצאה אל הפועל. מאוד רציתי לעזור לבית"ר ירושלים אך אין לי כל כוונה שחלק מהכסף למטרה זו יילך או לשחקן ולסוכנו. אי לכך העסקה לא בוצעה".

כזכור, עזריאל ניהל בשבועות האחרונים מו"מ מתקדם עם ראשי מכבי חיפה, אך בסופו של הדבר העסקה נפלה לאור דרישת נציגי השחקן לקבל 20 אחוז ממכירה עתידית, כמו גם בשל פערים כספיים בנושא תנאי שכרו.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר נפגש בעלי הפועל תל אביב אלי טביב עם קורנפיין במטרה להשלים את רכישת 20 האחוזים הנותרים של טוטו תמוז. במהלך הפגישה עלה שמו של עזריאל, אך הפערים בין הקבוצות גדולים מאוד ולכן הגיעה הפנייה של בית"ר למכבי חיפה במטרה לברר האם בשורות האלופה עדיין מעוניינים בשחקן.

אחד השמות שעלו היום במועדון היה שמו של קשר בית"ר ירושלים קובי מויאל, שמעוניין לצאת עוד השנה לאירופה כשסוכניו עובדים על כך במרץ, אך ייתכן שהצעה ממכבי חיפה תגרום לו לוותר בשלב זה על האפשרות לעבור לאירופה והוא יעבור לירוקים.

עוד בנושא:

שמו של עזריאל עלה בחיפה כבר בתחילת יוני

עזריאל הוא חלק מתכנית קיצוצים נרחבת

גם בן לולו ובן יוסף בדרך החוצה

עסקת המכירה לא תצא אל הפועל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully