וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין חתם לשנתיים בספרטק סנט פטרסבורג

הגארד הישראלי עובר לרוסיה אחרי שלוש עונות באולימפיאקוס. המנהל הספורטיבי: "יותם הוא שחקן ברמה של יורוליג"

אחרי שהיה קרוב מאוד במהלך הקיץ האחרון למכבי תל אביב, אבל הודיע לה שהוא לא יחתום בגלל שלא הגיע להסדר עם שלטונות המס בישראל, יותם הלפרין חתם היום לשנתיים (שני) בספרטק סנט פטרסבורג מהליגה הרוסית.

המנהל הספורטיבי, אלכס קרבאנן, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "מצאנו מחליף להנרי דומרקאנט. יותם הוא שוטינג גארד, אבל אנחנו מקווים שהוא יוכל לשחק גם כרכז לפעמים. הוא שחקן ברמה של יורוליג ואנחנו מקווים שיהיה לו תפקיד מרכזי אצלנו".

בעונה האחרונה שלו ביוון שותף הלפרין ב-13 משחקים במסגרת היורוליג, בהם רשם ממוצעים של 4.5 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב- 14 דקות משחק. בליגה היוונית שותף הלפרין ב-29 משחקים, בהם שיחק 20 דקות בממוצע, והממוצעים שלו עמדו על 8.2 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים.

הלפרין זכה בשני תארי יורוליג, ב-2004 ו-2005 כששיחק במדי מכבי תל אביב, בחמש אליפויות ישראל ובארבעה גביעי מדינה. כמו כן, בעונתו היחידה בסלובניה - עם אולימפיה לובליאנה - זכה באליפות ובגביע המקומיים.

ספרטק סנט פטרסבורג סיימה את העונה החולפת תחת המאמן צביקה שרף במקום השביעי בליגה ובינואר האחרון החתימה גארד אחר ששיחק באולימפיאקוס - פטריק בוורלי. הקבוצה השאפתנית גם החתימה לאחרונה עוד פנים מוכרות כמו סנטר אולימפיאקוס בשנתיים האחרונות, לוקאס מברוקפלידיס. את ספרטק יאמן יורי זדובץ' הסלובני.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully