וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין לא ישחק במכבי תל אביב

16.7.2011 / 20:53

לא הצליח להסדיר את ענייני המס שלו. במכבי ת"א "מצרים על ההתפתחות". יוגב אוחיון על סף חתימה, פופוביץ' על הכוונת?

התפתחות דרמטית נרשמה הערב (שבת) במערכת היחסים הסבוכה בין מכבי תל אביב ויותם הלפרין, כאשר שחקן נבחרת ישראל פנה לראשי הקבוצה והודיע כי לא ישוב להיכל נוקיה בעונה הקרובה. כידוע, במשך השבועות האחרונים ניהלו הלפרין ואנשיו שיחות גם עם מכבי תל אביב וגם עם רשויות המיסים במטרה להסדיר את חוזהו הקרוב ולהקל על המיסים אותם ייאלץ לשלם. לפני כחודש הגדילה לעשות האלופה כאשר הוציאה הודעה רשמית לפיה יותם הלפרין ישחק במכבי תל אביב בשלוש העונות הקרובות. אלא שהערב, כאמור, הגיע טוויסט גדול בעלילה.

במכבי תל אביב ידעו כי קיימת סיטואציה בה הלפרין לא ישוב ארצה, והחלו לעבוד על תכנית מגירה חלופית. בימים האחרונים, כאשר הלפרין לא קיבל תשובות נאותות מרשויות המיסים, הוא החליט לבקש את רשות המועדון הצהוב להמשיך לשחק בחו"ל עונה נוספת, אם כי עדיין לא ברור באיזו קבוצה.

הנהלת מכבי תל אביב הודיעה היום שהיא "מצרה על ההתפתחות הזו, אך כמובן רואה לנגד עיניה בראש ובראשונה את טובתו של השחקן ונעתרה לבקשתו. לאור האמור לעיל, כאשר הלפרין יסיים את שירותו הקיץ בנבחרת הלאומית, הוא ישוב לשחק בחו"ל". יש לציין גם דייויד פדרמן ניסה לעזור לפתור את הבעיה עם מס ההכנסה, אך ללא הועיל.

לאור ההתפתחות האחרונה, צפויים הצהובים לפנות ליוגב אוחיון במטרה לצרפו לסגל של דיוויד בלאט. מכבי פנתה הערב לסוכנו של אוחיון בחו"ל, כאשר בין הצדדים מתנהל משא ומתן קדחתני. הצהובים יציעו לרכז כ-130 אלף דולר לעונה בחוזה של שנתיים, בעוד זה עצמו דורש כ-180 אלף דולר לעונה. גורם במועדון אמר: "יוגב קרוב מאוד לחתימה, אנחנו מאמינים שהוא יחתום בקרוב". גם מורן רוט שעדיין אינו סגור בחולון מועמד למכבי, כאשר ישנם גורמים בקבוצה ש"מעריכים את רוט וסבורים שהוא יכול לתרום לקבוצה". חשוב לציין כי קיימת אופציה שגם רוט וגם אוחיון יגיעו למכבי.

משחק הבכורה של הלפרין בן ה-27 במכבי תל אביב היה באוקטובר 2001, לפני כמעט 10 שנים. הלפרין שיחק בקבוצה עד שנת 2005, אז עבר לעונה אחת לאולימפיה לובליאנה. עונה לאחר מכן שיחק הלפרין שתי עונות נוספות בשורות הצהובים, ואחר כך עבר לאולימפיאקוס לשלוש שנים.

בעונה האחרונה ביוון, השתתף הלפרין ב-13 משחקים במסגרת היורוליג, בהם רשם ממוצעים של 4.5 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב- 14 דקות משחק. בליגה היוונית שותף הלפרין ב-29 משחקים, בהם שיחק 20 דקות בממוצע, והממוצעים שלו עמדו על 8.2 נקודות, 1.7 ריבואנדים ו-1.9 אסיסטים. הלפרין זכה בשני תארי יורוליג, ב-2004 ו-2005 כששיחק במדי מכבי תל אביב, ב-5 אליפויות ישראל וב-4 גביעי מדינה. כמו כן, בעונתו היחידה בסלובניה, זכה הלפרין באליפות ובגביע.

בתוך כך, דיווחים מסויימים קושרים את הפוינט גארד מרקו פופוביץ' למכבי תל אביב. מקור המקורב לצהובים אמר בהקשר של פופוביץ': "זה לא רק עכשיו, הוא שחקן שהמועמדות שלו תמיד עולה בהקשר של מכבי תל אביב". השחקן עצמו הביע לא פים את רצונו לשחק בסגנית אלופת אירופה, כאשר אמר בעבר: "זה החלום הגדול ביותר שלי".

כבר בבוקר שאחרי הפיינל פור חשפנו: יוגב אוחיון בתכניות של מכבי תל אביב

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully