וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "מבחינתי סיימתי בהפועל תל אביב"

קשר האדומים נפגע מכך שאלי טביב סירב לדון בשדרוג חוזהו ונטש את האימון. הבעלים לשחקן: "לא מתאים? אתה יכול ללכת"

כל החדשות על הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

קשר הפועל תל אביב שי אבוטבול נטש הערב (רביעי) בזעם את מתחם האימונים של הקבוצה לאחר שאלי טביב שוב סירב לשבת ולדבר איתו על שדרוג חוזהו. כפי שפורסם כבר אתמול, אבוטבול ביקש שדרוג או שחרור מיידי ולסיים סחבת של למעלה משלושה חודשים.

לקשר נמאס וכרגע לא ברור אם ייצא למחנה האימונים של הקבוצה, אולם חרף איומיו של אבוטבול הנטייה בהפועל לא להיכנס למו"מ עם הקשר ולכן הסיכויים לא גבוהים שיקבל שדרוג בדרך של איומים. לטענת אבוטבול, הוא חיכה שעה וחצי בתוך החדר. לאחר מכן הגיע טביב ואמר לו: "תחזור עוד שבוע - שבועיים". אבוטבול התעקש לדבר איתו וטביב אמר לו: "אם לא מתאים לך, אתה יכול ללכת".

כזכור, לפני כשבועיים החרים אבוטבול את שני אימוני הפתיחה של הקבוצה, בטענה כי אחד מהבעלים של המועדון אלי טביב הבטיח לשדרג את שכרו, הנאמד ב-100 אלף דולר בחוזה לעוד שלוש שנים כבר לפני מעל שלושה חודשים אך עדיין לא קיים את הבטחתו. מאז חזר אבוטבול להתאמן ואף ערך פגישה עם הנהלת הקבוצה בה הוצע לו שדרוג של כ-20 אלף דולר, בעוד הוא דרש שדרוג של 80 אלף דולר ואף מוכן להתפשר על חוזה של 160 אלף דולר. כרגע נראה כי הנהלת הפועל לא תגדיל את הצעתה לשחקן, מה שיוביל את אבוטבול לדרוש שחרור לקבוצה אחרת.

אבוטבול אמר לוואלה! ספורט: "כואב לי מאוד, כי הבית שלי זה הפועל. אבל אני מרגיש שלא רוצים אותי בקבוצה ובמקום שלא רוצים אותי, לא אהיה. מבחינתי אני סיימתי בהפועל תל אביב ולא אגיע יותר לאימונים, אלא אם כן דברים ישתנו. אני קשור לקהל מאוד וקשור למועדון וזה צעד שקשה לי לעשות אבל לצערי זה משהו שאילצו אותי לעשות. קשה לי להאמין שהדברים יסתדרו".

לטענת אבוטבול, קיים סעיף בחוזהו על פי הפועל חייבת לשחררו באופן מיידי. זאת מכיוון שהאדומים הפרו את החוזה בין הצדדים ולכן הקשר לא חושש מהעובדה שיש לו חוזה לשלוש שנים נוספות.

בעקבות הפירסומים, אוהדי הפועל תל אביב פרצו למשרדי המועדון במחאה על סוגיית שי אבוטבול. כ-15 מאוהדי הקבוצה פרצו למשרדים והחלו לקלל את אלי טביב במחאה על כך שאבוטבול לא רוצה לשוב לקבוצה. האוהדים קיללו ודרשו שאבוטבול יישאר בקבוצה. הם קיללו את טביב ודורון אוסידון וקראו: "אין מצב שאבוטבול לא יהיה בהפועל".

ג'ימי טורק, נציגו של מוני הראל, הגיב בזעם על ההחלטה לא לשבת עם השחקן: "עזבו אותנו הרבה שחקנים בקיץ ולטעמי אבוטבול הוא השחקן החשוב ביותר בקבוצה כרגע. הוא סמל לאוהדים, שחקן דומיננטי מאוד ואסור שהוא לא יישאר. נעשה הכל בכדי ששי יהיה בהפועל תל אביב בעונה שעברה. הוא חשוב למועדון ולאוהדים. הוצאנו המון כסף על רכש ולא יכול להיות שלא יהיו משאבים לשדרג את החוזה שלו. הדברים לא תלויים רק בנו. יש שני בעלים לקבוצה וכל פעולה דורשת חתימה של שניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully