וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה ימפולסקי: "מכבי חיפה זה חלום שמתגשם"

20.6.2011 / 18:40

הרכש הטרי של האלופה מצהיר: "ליגת האלופות תפתח לי כיוונים חדשים". נוופור יגיע למחנה. הערכה: מסיללה יימכר השבוע

עסקת העברתו של דלה ימפולסקי למכבי חיפה הייתה אחת העסקאות המפתיעות שנרשמו במהלך הקיץ בכדורגל הישראלי. חיפה סגרה היום (שני) את העברתו רגע לאחר שהחלוץ ויאם עמאשה קיבל אור ירוק מאיזי שרצקי לחתום בקבוצה, ובניגוד לעונה שעברה נראה, לפחות בינתיים, כי היא הקבוצה השולטת בחלון ההעברות.

"הפועל תל אביב רצתה אותי, אבל היה שם בלאגן סביב יוסי אבוקסיס לפני שעזב. לפני תקופה מסוימת קיבלתי פניה מחיפה. הכל התנהל בשקט. חרזי שאל אותי מה הסטטוס שלי ואמרתי שאני מוכן להגיע. היום קיבלתי הודעה שהם רכשו אותי. זה הפתיע אותי ואני מתרגש ושמח לעבור לשם", אמר ימפולסקי ל'וואלה! ספורט' והמשיך לתאר את תחושותיו. "אין אושר יותר גדול מזה, מכבי חיפה זה חלום שמתגשם. אני זוכר ממנה דברים שהייתי רואה כשהייתי ילד, כוכבי ילדות, היום אני מגיע לשם ולא קולט. זה גורם לי הרבה אושר. ליגת האלופות יכולה להרחיב את הניסיון המקצועי, לפתוח לי כיוונים חדשים בקריירה".

דלה ימפולסקי שחקן מכבי נתניה קופץ מעל אייל משומר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בעונה הבאה ישתפו פעולה. ימפולסקי מעל משומר/ברני ארדוב

ההעברה של השחקן נסגרה בתוך חמש דקות. סוכן השחקנים גלעד קצב יצא מפגישה עם מכבי נתניה בה שוחח עם הקשר והצדדים קבעו להיפגש כעבור כמה ימים. לאחר מספר דקות הודיעה מכבי חיפה כי היא סגרה את ההעברה עם נתניה, ובישרה לימפולסקי שעליו להגיע לחתום. נתניה דרשה דמי השבחה של כ-1.4 מיליון שקל על הקשר, אותם תשלם חיפה כשבמקביל היא תסגור לשחקן חוזה לארבע עונות. ההתלבטות של אלישע לוי כעת נוגעת דווקא לעמדה שבה השחקן יתופקד. ימפולסקי הרבה להבקיע העונה דווקא כששיחק בעמדה חצי דפנסיבית, "50/50. במערך של עטר זה שחקן אמצע ימין או אמצע שמאל", כהגדרתו.

אתה שמח לסגור במכבי חיפה ולא בהפועל?

"מכבי חיפה זה המועדון הכי גדול בארץ. הייתי ברשימות של הפועל, אבל זה לא היה ממשי. אני מרוצה מההעברה הזאת ומחכה לאימון הראשון. אני מאוד מתרגש".

מה יהיה על נתניה? הכוכבים עוזבים. גם עזרא בדרך.

"אני מאחל לה הרבה הצלחה בעונה הבאה. יש שם שחקנים נפלאים, אנשים חמים. לעולם לא אשכח מה שעשו עבורי. צריך לתת הרבה קרדיט לראובן עטר. הוא קידם אותי".

בעונה האחרונה עברת שינוי. למדת גם להבקיע.

"אם תחזור עוד שלוש שנים לאחור, כלומר לפני שראובן חזר, בגיל 17 – הייתי כובש המון בקבוצה הנוער. לקח לי קצת זמן לבלוט במכבי נתניה, אבל אני שמח שזה קרה. בזכותו למדתי איך להתמצא במגרש יותר טוב. הוא לימד אותי כל דבר בכדורגל. בסוף העונה שעברה הוא בא וניער אותי, הכניס אותי לחדר וגער בי. לקחתי את הדברים שהוא אמר, את השינויים הקטנים שהוא עשה לי על המגרש, וזה עבד. העונה זה היה סוף התהליך, עבדתי על אוטומט".

גולסה, גדיר, רפאלוב שעדיין לא עזב, ורד, זגורי ובוקולי. יש עומס בעמדות שבהן אתה מסוגל לשחק.

"עדיין לא דיברתי על זה עם אלישע, אבל שיהיה ברור: אני לא מנסה להיכנס לנעליים של אף אחד. לא תהיה לי בעיה להתחרות על מקום בהרכב. זה מה שאעשה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

נוופור יגיע למחנה, מסיללה עשוי לעבור להולנד

ואם זה לא מספיק, בחיפה ממשיכים לנסות ולצרף שחקנים. במועדון אישרו היום את מועמדותו של חלוץ נבחרת ניגריה, אוצ'ה נוופור, שמנהל בימים האחרונים משא ומתן גם עם בנפיקה. נוופור אמור להגיע למחנה האימון באוסטריה ושם יוחלט האם להחתימו.

כרגע, לחיפה יש שישה זרים, כולל השוער בויאן שראנוב והבלם יוריצה בוליאט שכבר נחתו בארץ. ההערכה היא שהשבוע תיסגר העברתו של פיטר מסיללה. כפי שנכתב בוואלה! ספורט, הוא מועמד לעבור להולנד, כנראה לטוונטה או ויטסה ארנהיים. אם יוחלט לשחרר בסופו של דבר את ולדימיר דבאלישווילי, ייתכן שיוחתם חלוץ אחר. גם החלוץ מדרום אפריקה, בראדלי חרובלר, מועמד לקבוצה.

שי מימון עשוי לחזור לקבוצה אם לא יחתום באיינטרכט פרנקפורט. כזכור, מימון כבר ביקש לקבוע תג מחיר עבורו מתוך הנחה שאריק בנאדו ימשיך לשחק, מה שלא קרה לבסוף. בסביבתו של השחקן אמרו היום כי הם מעדיפים לנסות ולממש קודם את האופציה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully