וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "איתי שכטר נשאר בהפועל תל אביב"

הבעלים הוציא הודעה לפיה החלוץ לא עובר לקייזרסלאוטרן. שכטר יפנה לוועדה למעמד השחקן בפיפ"א ולהשיג את השחרור

כבר בשבוע שעבר דיווחנו על נטייתו של טביב שלא לשחרר את שכטר

הדרמות בהפועל תל אביב לא מפסיקות לרגע. אחרי שנודע כי שופט ינסה לגשר בין אלי טביב ומוני הראל, הוציא הערב (חמישי) טביב הודעה מפתיעה במיוחד, לפיה איתי שכטר ימשיך בשורות מחזיקת הגביע גם בעונה הבאה. כזכור, החלוץ המצוין כבר היה על סף חתימה בקייזרסלאוטרן הגרמנית, אך טביב הערים קשיים על המעבר שלו ושל גילי ורמוט לגרמניה. עד הימים האחרונים עוד נראה היה כי השניים נחושים לעבור לבונדסליגה, אך הערב ייתכן ונרשם שינוי משמעותי בנושא.

"איתי שכטר נשאר בהפועל בשנה הבאה", מסר טביב, שנמצא הערב בהופעת רוק בברלין. "איתי הוא בורג חשוב במועדון ואנחנו יודעים עד כמה הפועל חשובה לו. הפועל תל אביב שילמה הרבה כסף על כרטיס השחקן שלו, קיבלנו ממנו עונה נפלאה אחת, אך בל נשכח שאת רוב העונה הקודמת הוא ראה בכלל מהיציע. אנחנו בטוחים כי זמנו של שכטר יגיע והוא יצא לקבוצה גדולה עוד יותר".

"אנחנו בכלל לא מסתנוורים מסכום ההעברה הגבוה שהוצע על השחקן וזאת משום שבכוונתנו להעמיד קבוצה שתאבק על כל התארים", הוסיף טביב והסביר את החלטתו. "אנחנו עובדים במרץ להשלים את רשימת הרכש אותה ביקש דרור קשטן קשטן ואנחנו בטוחים כי להפועל תהיה השנה קבוצה אטרקטיבית".

החלוץ יפנה לועדה למעמד השחקן בפיפ"א

עם זאת, בסביבתו של שכטר לא מתכוונים להבליג על ההודעה, ויפנו לוועדה למעמד השחקן בפיפ"א בניסיון להשיג את שחרורו. המשמעות היא ששכטר ייצא בכל מקרה בשבוע הבא לגרמניה יחד עם ורמוט כדי להצטרף לקייזרסלאוטרן והצדדים יעבירו את ההכרעה לידי פיפ"א, כשמקורביו של החלוץ עדיין מקווים שטביב ישנה את החלטתו.

סוכנו של שכטר רונן קצב אמר בתגובה: "אלי טביב אינו הבעלים של איתי שכטר. איתי יצא בהסכמה וסיכם וביודעין את תנאיו בגרמניה כחוק ובהתאם לחוזה המותאם בבקרה התקציבית ובו סעיף שחרור ברור. איתי שכטר ייצא ביום ראשון לקבוצתו החדשה בגרמניה ואין בכוונתינו להגיע לעימותים תקשורתיים כלשהם".

כזכור, שכטר ו-ורמוט סיכמו בקבוצה הגרמנית לקראת סוף מאי, אך מאז למעשה לא התקדמו המגעים בכלל, כאשר טביב לא מיהר להוציא את העסקה לדרך. במועדון האדום טענו כי עלותו של שכטר הגיעה לכ-1.2 יורו עד היום ובנוסף תצטרך הקבוצה להפריש כ-40 אחוז מהתשלום על החלוץ למכבי נתניה וקרית שמונה ולכן הרווח שתראה מהעסקה, במידה והיה נמכר ב-2.5 מיליון יורו, הוא בסך הכל כ-300 אלך יורו. ייתכן וזו הסיבה שטביב החליט להשאיר את החלוץ, ואולי להמתין להצעה גבוהה יותר.

שכטר בן ה-24 הגיע לאדומים ביולי 2009, היה שותף בכיר לעונת הדאבל והבקיע 33 שערים בכל המסגרות (שיא מועדון). בתחילת העונה הנוכחית כיכב שכטר במדי הנבחרת ובליגת האלופות, אך לאחר מכן סבל מפציעות חוזרות ונשנות וסיים את העונה עם ארבעה שערי ליגה בלבד.

* בנוגע לתביעת הבוררות שהגיש ערן זהבי נגד הפועל תל אביב נמסר מהמועדון: "התביעה של זהבי מסתמכת על הסכם שבוטל. זהבי בחר שלא להציג את ההסכם החדש והמחייב. בהסכם החדש נקבע שערן לא יהיה זכאי לקבל אחוזים מכרטיס השחקן ובאותו הסכם נקבע שהוא לא יהיה זכאי לכספים אם וכאשר יעזוב את המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully