וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מחלוקת בהפועל תל אביב: מי הדובר?

קובי ברדה, ששימש כדובר עיריית נתניה ארבע שנים, מונה על ידי טביב. מוני הראל מתנגד למינוי. ניר ענבר עשוי להתמנות למנכ"ל

חוסר הוודאות סביב ניהול הפועל תל אביב עולה מדרגה נוספת, כאשר גם מהלך מינוי פשוט יחסית כמו הכרזה על דובר למועדון נתקל בקשיים. היום (חמישי) הכריז אלי טביב על מינויו של קובי ברדה לתפקיד דובר המועדון, כשהוא אמור להחליף בתפקיד את גבע תלם, ששימש כדובר המועדון בשנים האחרונות. אלא שמוני הראל מתנגד למהלך הזה.

למרות המינוי המתוכנן, בסביבתו של מוני הראל לא מאשרים בינתיים את המינוי והעבירו מסרים לתלם כי הוא עדיין דובר המועדון. אחת האפשרויות שעלתה היא שברדה ישמש כדוברו האישי של טביב ואילו תלם ישמש כדוברו של מוני הראל.

ברדה החל את עבודתו כדובר עיריית נתניה בשנת 2006 והיה ליד ימינה של ראש העיר מרים פיירברג, אך לפני כשנה הודיע על סיום תפקידו. עוד קודם לכן שימש כסגן דובר עיריית תל אביב ודוברה של חברת הכנסת קולט אביטל. בין תפקידיו הנוספים הוא שימש כממלא מקום דובר עיריית תל אביב ויו"ר אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית תל אביב-יפו.

המהלך המוצלח ביותר של ברדה בתקופת היותו דובר עיריית נתניה היה בעצם יוזמת הרעיון להקים את ענף כדורגל החופים בישראל ולמתג את העיר נתניה כבירת הספורט של ישראל. המהלך הזה קרם עור וגידים ונרשם בין השאר לזכותו של ברדה יחד עם פיירברג.

דורון אוסידון, נציגו של אלי טביב, מסר: "הפועל תל אביב ממשיכה באיוש שורות המועדון לקראת העונה הקרובה. אנחנו מבקשים לאחל בהצלחה ולהודות לדובר הקודם של המועדון, גבע תלם. המועדון מאחל לברדה הצלחה בתפקיד החדש". קובי ברדה עצמו הוסיף: "כאדום מבטן ומלידה אני רואה בתפקיד זה שליחות ואהבה גדולה. הירידה מהיציע לתפקיד במועדון מהווה סגירת מעגל והגשמת חלום עבורי".

מקורב לתלם אמר היום: "זו דוגמה נוספת להריסה השיטתית של אלי טביב את המועדון והפיכת הפועל תל אביב אט אט להפועל כפר סבא שתיים. במקום לחתום חוזים עם שחקנים וצוות מקצועי, טביב מתעסק באיך פניו יוצגו בתקשורת. מוטב שאוהדי הפועל יתעוררו מהר ויבינו לאן מועדות פני הקבוצה בטרם המועדון יפול מנכסיו". תלם עצמו אמר: "אני נשאר בתפקיד עד שאקבל מסר אחר ממוני הראל".


ניר ענבר עשוי להתמנות למנכ"ל הקבוצה אחרי שקיבל הצעה מטביב. ענבר סייע במהלך העונה הקודמת בהעברת משחקי ליגת האלופות מאיצטדיון רמת גן לבלומפילד.

* חוזהו של מאמן העל של מחלקות הנוער זאב זלצר הוארך בעונה נוספת. "הבחירה להאריך את החוזה של זלצר בשנה נוספת מצביעה על רצון המועדון להשקיע בילדים, בנערים ובנוער ולפתח את דור העתיד של שחקני הבית", נכתב בהודעה רשמית שהוציא המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully