וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"מ מתקדם בין הפועל תל אביב לארז אדלשטיין

14.6.2011 / 13:40

למרות שהחליטו להישאר בליגה הלאומית, האדומים קרובים להישג עצום ולהחתמה משמעותית במסגרת הבניה מחדש

הפועל תל אביב קרובה להישג עצום ולאחת ההחתמות הכי מרשימות בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות. הקבוצה מנהלת מזה תקופה ארוכה מגעים עם המאמן המוערך ארז אדלשטיין ונכון לרגע זה הוא נותר המועמד המוביל לאמן אותה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, השידוך אמור לצאת לפועל בקרוב, ולספק הצהרת כוונות אדירה למועדון המתקמבק. אדלשטיין בן ה-50 אימן את הפועל תל אביב בעונת 2003/4 והוביל אותה לסגנות ולפיינל פור היורופליג.

במידה שאדלשטיין יצטרף, הוא יאמן כנראה בליגה הלאומית, מאחר שראשי הקבוצה צפויים להחליט להמשיך ולשחק בליגה זו גם בעונה הבאה. אדלשטיין צפוי לבנות קבוצה בתנאים נוחים לליגה השניה, ולהגיע איתה לליגת העל.

אדלשטיין, שנחשב לאחד ממאמני הכדורסל המובילים בישראל משנות ה-90, החל את קריירת האימון שלו בליגת העל בהפועל גבת בעונת 1992/3 ולא סיים את עונת הבכורה שלו כמאמן ראשי. לאחר שנתיים כעוזר מאמן של פיני גרשון בהפועל ירושלים התמנה למאמן בני הרצליה, שם עבד במשך שתי עונות. ב-1999/2000 מונה למאמן גליל עליון ובעונתו השנייה בקבוצה הוביל אותה למקום השני בליגה, תוך כדי שהוא נבחר למאמן העונה בליגת העל. גם בעונת 2001/2 סיים אדלשטיין במקום השני, הפעם עם עירוני רמת גן המפתיעה, שנעצרה רק בגמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב.

לאחר שהדיח את הפועל ירושלים עם רמת גן בחצי גמר הפלייאוף, קיבל אדלשטיין את המינוי כמאמן בבירה, אך הוחלף לאחר 8 משחקים. אדלשטיין סיים את העונה כמאמן הפועל תל אביב, ובעונה שלאחר מכן הוביל את האדומים למקום השני בליגה ולהופעה בגמר הפלייאוף ופיינל פור היורופליג, כולל ניצחון היסטורי ב-25 הפרש בדרבי על מכבי תל אביב. אדלשטיין חזר לאמן את הפועל ירושלים בעונת 2005/6, אך נעצר בגמר הפיינל פור מול מכבי תל אביב. בעונת 2007/8 שימש אדלשטיין כעוזרו של פיני גרשון באולימפיאקוס.

אדלשטיין אף שימש במספר תפקידים בנבחרות ישראל החל משנת 2002, אז הוביל את נבחרת הנוער לאליפות אירופה בגרמניה, דרך שתי הופעות עם הנבחרת האולימפית באוניברסיאדה, כולל מקום רביעי מכובד בבלגרד, ועד לתפקיד עוזר המאמן של צביקה שרף באליפות אירופה בפולין 2009 עם הנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully