וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א לא תוכל להעביר שחקנים בבקרה

בן שהר ביקש מיו"ר הבקרה לדאוג שהאדומים ישלמו חוב בסך 214 אלף יורו לאספניול וזה מתכוון להעביר מסר: שלמו או שלא תוכלו לרשום שחקנים חדשים

הבלאגן בהפועל תל אביב ממשיך לחגוג. בימים האחרונים הגישו מספר שחקנים מספר תביעות בוררות נגד המועדון וביניהם איתי שכטר, גילי ורמוט וערן זהבי. כעת, מצטרף "מתלונן" חדש. החלוץ בן שהר פנה ליו"ר בקרת התקציבים עפר אורליצקי באמצעות נציגיו במטרה שזה יתערב ויעביר כספים שלטענת השחקן הקבוצה חייבת לאספניול על דמי ההשאלה בסכום של 214 אלף יורו.

אורליצקי הבטיח לנציגי השחקן כי יטפל בעניין באופן מיידי ויעביר מסרים לראשי הפועל תל אביב כי עד שהחוב לא יוסדר, לא יוכלו בקבוצה להעביר שחקנים בבקרה לקראת העונה הבאה. המשמעות היא שגם אם הפועל רוצה להחתים שחקן, שיעבור את אישור שני הבעלים, היא לא תוכל לרשום אותו בסגל עד אשר תשלם את חובה לקבוצה הספרדית.

הבעיה של שהר בעניין החוב הכספי היא בעצם העובדה שהוא לא קיבל את מלוא שכרו מאספניול בגלל שהספרדים טוענים כי העברת הכסף היא זו שאמורה להשלים את משכורתו. לפיכך, עד שהפועל לא תסדיר את החוב, השחקן לא יקבל את מלוא השכר שמגיע לו.

ערן זהבי, שמתכוון להגיש בוררות נגד המועדון בגין חוב כספי, קיבל מכתב מעורך הדין של טביב בו האחרון הבהיר שאם הוא רוצה שחרור לפאלרמו, הוא יצטרך לוותר על חוב של הקבוצה אליו בסך 100 אלף דולר.

בתוך כך, המאמן דרור קשטן ששב אתמול מחופשה בארצות הברית החל לעבוד והעביר לבעלים רשימה של שחקנים ובעלי תפקידים בהם הוא מעוניין. קשטן רוצה לראות את יעקב אסייג, שעבד איתו בבני יהודה, מצטרף לצוות המקצועי בתפקיד מאמן שוערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully