וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ת"א והבקעה עלו לגמר הפלייאוף

האדומים הביסו את יקנעם/מגידו 71:95 עם יכולת גדולה של אוסברי, הבקעה מחצה את יבנה 75:104 עם 48 נק' של דילייני

זה היה קשה, הרבה יותר קשה ממה שהפועל תל אביב אולי חשבה, אבל הערב (שני), בתום סדרה מותחת במיוחד מול הפועל יקנעם/מגידו, העפילה קבוצתו של שרון אברהמי לגמר פלייאוף הליגה הלאומית, וכעת היא רחוקה סדרה אחת מעליה היסטורית לליגת העל. בניגוד לצמד המשחקים הקודמים והדרמטיים, הפעם האדומים הראו את עליונותם על הקיבוצניקים הצעירים מעמק יזרעאל, הביסו 71:95, ודאגו להימנע מדרמה מיותרת ברגעי ההכרעה.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
למקרה שתהיתם את מי הם אוהדים.../ברני ארדוב

לאחר איבוד הביתיות במשחק הראשון והניצחון הדרמטי במשמר העמק במשחק מספר 2, למשחק הערב הופיעה רק קבוצה אחת ושמה הפועל תל אביב. בריאן אוסברי שהיה גדול כל העונה היה ענק גם הערב, והוליך את האדומים ליתרון בן 20 נקודות כבר במחצית הראשונה. משם קבוצתו החביבה של אוהד יתום כבר לא חזרה, ובמובן מסוים היא כבר את עשתה את שלה בעצם הפייט שהעמידה בצמד המשחקים הראשונים. הפועל תל אביב, מנגד, רחוקה סדרה אחת מהפיכת החלום, החזון, הפנטזיה - למציאות.

בסדרת הגמר שתיפתח כבר ביום חמישי הקרוב יפגשו האדומים את מ.כ. הבקעה, שמחצה את אליצור יבנה 75:104 לאחר הצגה בלתי נשכחת של פול דילייני. הבקעה הוליכה במרבית שלבי המשחק, ורבע אחרון מדהים של 16:38 אפשר לה לסגור את סדרת חצי הגמר על 1:2, ולהיאבק עם האדומים על מקום בליגת העל. דילייני סיים משחק היסטורי 48 נקודות (8 מ-10 ל-3, 5 ריבאונדים, 7 אסיסטים), ברדפורד הוסיף 22 ו-15 ריבאונדים ונועם מטלון תרם 21 עם 7 מ-9 מחוץ לקשת. מנגד, טימברלייק קלע 20 ליבנה אך רק 2 מהן במחצית השניה, קייל ווילסון הוסיף 20 גם כן.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב מהיר ואווירה נהדרת, אדיראן אוטר סיים מתפרצת כמו שצריך והקפיץ את האדומים ל-5:13 והכריח את המאמן האורח אוהד יתום לקחת פסק זמן בתום שלוש דקות. ירון להט וירדן שוורצן המשיכו ללחוץ על הדוושה, ועד תום הרבע הוסיף בריאן אוסברי צמד מהלכים נהדרים שעזרו להפועל תל אביב להוליך 20:30 בסיום עשר הדקות הראשונות. אוסברי ואוטר המשיכו לעשות ככל העולה על רוחם, והיתרון של האדומים צמח ל-30:41. אלעד אליהו קם מהספסל ותפר שלשה בהתקפת מעבר, הקיבוצניקים לא פגעו מאף טווח וקרסו תחת הלחץ, וסל קליל של גל איתן קבע יתרון שיא - 36:54, ו-40:58 עם הירידה לחדרי ההלבשה. שימו לב למספרים של אוסברי במחצית: 21 נקודות ו-10 ריבאונדים ב-15 דקות. תוסיפו לכך 69 אחוז מהשדה ו-57 אחוז מחוץ לקשת אצל האדומים, ותבינו את היתרון הגדול.

מי שייחל לקאמבק של יקנעם/מגידו ברבע השלישי התבדה במהירות, כאשר גל איתן, ירון להט וחבריהם חיפו על דקות בינוניות של אוטר-את-אוסברי, והפועל הוליכה 54:70 עם העליה לרבע המכריע. אוסברי התעורר כדי לחסל את התקוות האחרונות של הקיבוצניקים עם שלשה שקבעה יתרון שיא - 59:84, ארבע דקות לסיום - ומשם מיותר לציין כי יקנעם כבר לא חזרה. להט המשיך לנווט, שוורצמן תפר שלשה שהעלתה את ההפרש ל-29 נקודות, ונתן את האות לחגיגות האדומות.

אוסברי סיים ערב גדול של 30 נקודות ו-14 ריבאונדים, כאשר אוטר (8 ריבאונדים) ולהט הוסיפו 12 נקודות כל אחד. מנגד, נועם לוי הוליך את רשימת הקלעים של המפסידים עם 14 נקודות, נייט מילר הוסיף 12 ורמון קלמנטה 11.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully