וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי האשמות בין הפועל תל אביב למשפחתו של בן שהר

אחרי הפרסום בוואלה! ספורט על דברי אמו של בן שהר, האדומים משיבים אש: ”היא זו שביקשה לא להעביר את הכסף"

בהפועל תל אביב עברו להתנהל תחת בעלים אחד, אבל ההתנהלות הקודמת משאירה גם פרשיות לא נעימות. מתברר שלא במקרה לא הועברו כספים לאספניול הספרדית על השאלתו של בן שהר. במהלך העברתו של שהר להפועל תל אביב בקיץ דיווחה הקבוצה למס הכנסה כי מדובר בעסקת רכישה, על אף שלמעשה היה מדובר בעסקת השאלה. היום (רביעי) התחילו שני הצדדים בניגוח, והחליטו לעשות את זה דרך התקשורת.

הפועל כבר הצהירה שבחצי מיליון יורו שהיא אמורה להעביר לאספניול, היא תרכוש עשרה אחוזים מכרטיס השחקן של החלוץ. למעשה, היה מדובר בעסקת השאלה, פלוס רכישה של עשרה אחוזים מכרטיסו. כבר לאחר ביצוע העסקה הפועל קיבלה מסרים ממס הכנסה כי אין מדובר רק בעסקת רכישה, ושלפי חוקי המס - הקבוצה תיאלץ להפריש מס מגולם מעסקת ההשאלה. לטענת הפועל תל אביב הכסף לא הועבר בשל אותו מס מגולם שיגרור תשלום של שהר עצמו ולכן נכון לעכשיו על פי טענת הקבוצה זו הסיבה לעיכוב התשלום.

"חרף העובדה שהפועל תל אביב סגרה עסקה מאחורי הגב שלי, של בן ושל סוכניו והתחייבה לשלם כ-514 אלף יורו, עד היום העבירה הקבוצה רק כ-300 אלף יורו", כתבה בתיה שהר מוקדם יותר. "במהלך שלושת החודשים האחרונים מאז התשלום ב-28 בפברואר האחרון, הנני מפצירה בפני הפועל לשלם את יתר התשלום בכל יום. כמו כן, הפועל קיבלה התרעות מאספניול עצמה על אי עמידה בתשלומיה.

"בנימה אישית יותר, כיצד הפועל לא מעבירה כספים שהיא התחייבה?", מוסיפה האם הכועסת. "ואיך יכול להיות שהיא מאלצת את בן לתבוע את אספניול על מנת לקבל את שכרו? עד היום בחרתי לא לפרסם את העניין הזה בתקשורת מכיוון שבן לא רצה לפגוע בסיכויים של הפועל לאליפות, אבל עכשיו עם תום העונה, לא נותרה לי ברירה. זו בושה שהפועל מתחמקת מתשלומים לאספניול".

הערב התייחסו בהפועל תל אביב לביקורת שהטיחה בהם אמו של שהר, בתיה, ומסרו: "הפועל תל אביב העבירה עד כה 330 אלף יורו לאספניול במסגרת רכישת אחוזים מכרטיסו של בן שהר. במרץ 2011 הופקדו בבקרת התקציבים 200 אלף יורו נוספים לטובת תשלום נוסף לאספניול. בתיה סהר ביקשה שלא להעביר את התשלום על מנת להימנע מתשלום מס ובכך בעצם מנעה בעצמה את התשלום לאספניול. אין ולא היה למועדון שום קשר לחוזה שבין השחקן לאספניול. לאחרונה קיבלנו אישור ממס הכנסה להעביר את התשלום בניכוי 25 אחוזי מס וכך נעשה בימים הקרובים".

סהר השיבה גם לתגובה של המועדון: "הדברים לא נכונים. הפועל העבירה 300 אלף לאספניול ואם זה לא נכון אני מוכנה להעביר את השאר לתרומה. לא נתתי להעביר את הכסף לאספניול מכיוון שהפועל רוצה לקזז מ-200 אלף היורו האלו 60 אלף יורו מבן".

בלי קשר, עסקת הבמבי נסגרה אחרי שטביב שילם היום למוני הראל שישה מיליון שקל ובכך העביר לרשותו באופן מלא את הבעלות על הפועל תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העמוד השני ממכתבה של בתיה סהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully