וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי חיפה: "תבואו כמו נינג'ות"

המאמן דרבן את שחקניו לקראת המפגש (שבת, 17:00, ספורט2): "קבוצות הפסידו שם". רועי לוי יפתח, זהבי על הספסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל עכו מעולם לא ניצחה את מכבי חיפה בביתה במסגרת הליגה. הניצחון האחרון והיחיד שלה על הירוקים הושג באפריל 1979. אבל מי זוכר?

* דווקא בגביע הטוטו השיגה העונה עכו ניצחון ביתי בתוצאה 2:3. בשלושת המפגשים האחרונים במסגרת הליגה, המאזן עומד על 0:3 לירוקים בהפרש שערים 2:8.

* יניב קטן כבש בכל שלושת המשחקים האחרונים של חיפה מול עכו.

* את שני השערים האחרונים מול חיפה כבשו ליעד אלמליח ואושרי גיטא, ששיחקו בעבר בחיפה. מישהו אמר אלכסנדר זהבי ומוחמד כליבאת?

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

רועי לוי, שהחלים מקרע בשריר, ערך ביומיים האחרונים אימונים מלאים וצפוי לפתוח בעמדת המגן הימני למרות. רן קוז'וך ימשיך בעמדת המגן השמאלי, בעוד שמעון הרוש יישאר מחוץ לסגל שבוע נוסף, לאחר שבצוות המקצועי קבעו כי הוא לא כשיר ב-100 אחוז ויעדיפו לתת לו שבוע נוסף של מנוחה למרות שכבר חזר לערוך אימונים מלאים. מוחמד כליבאת ואלכסנדר זהבי שלקחו חלק בטורניר הנבחרת הצעירה צפויים להמתין להזדמנות מהספסל כאשר לואיס זומא, שכבש במחזור האחרון, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי לצידו של רועי דיין. המאמן אלי כהן הקרין לשחקניו קטעי וידאו של מכבי חיפה מהעונה החולפת ואמר לשחקניו: "מדובר בקבוצה חזקה וטובה אבל יש לנו את המטרות שלנו וזה הפלייאוף העליון".

מכבי חיפה:

"אתם צריכים לבוא כמו נינג'ות. אל תצאו מפוקוס, הרבה קבוצות, ביניהן גדולות, הפסידו שם כי הן הגיעו לא מרוכזות. אנחנו יותר טובים מעכו וצריך להפגין את זה כבר בתחילת המשחק". כך אמר אלישע לוי באסיפה שערך לשחקני מכבי חיפה לקראת המשחק מול הפועל עכו. למרות דבריו של של המאמן אתמול, לפיהם ינסה מספר מערכים לקראת המשחק מול עכו – דבר לא השתנה היום באימון. בהרכב חיפה, שמתמודדת עם חסרונם של אייל משומר וליאור רפאלוב המוצהבים, וכן יניב קטן, פיטר מסיללה ואייל גולסה הפצועים, תורגל גם היום הבלם אריק בנאדו על חשבון שי מימון הפצוע ואילו עלי עוסמאן המשיך לקבל קרדיט באגף ימין. ג'ון קולמה, שהתגבר על הפציעה שלו, ישחק בקישור האחורי לצד גוסטבו בוקולי. בהרכב תורגל גם שלומי אזולאי כשחקן אגף, לפני תומר חמד וולדימיר דבאלישווילי. שחקן בחיפה אמר היום: "בשלב הזה בעונה שעברה החלה מעידה שגרמה לנו להפסיד את האליפות. נהיה חייבים להגיע מרוכזים לשלות המשחקים האחרונים כדי להגיע לפלייאוף העליון כשאנחנו במקום הראשון".

יעמדו למבחן

הפועל עכו: דודו גורש

השוער שעושה עונה נפלאה משתייך לסגל הנבחרת וכבר נמצא ברשימות של מכבי תל אביב לעונה הבאה, יאלץ מחר להוכיח שוב כי גם במשחקים מרכזיים כמו מול מכבי חיפה הוא מסוגל לעצור את החלק ההתקפי המסוכן של הירוקים ואפילו להביא נקודות לקבוצתו כפי שעשה לא אחת העונה.

מכבי חיפה: שלומי אזולאי

המשחק השני של אזולאי במדי מכבי חיפה סתם לא מעט פיות לאלה שטענו כי השיקול להעדפתו על דודו ביטון נראה תמוה. הצמד מול בית"ר הוכיח שיש לו הרבה מה למכור בליגת העל, אבל הפציעה מעט עצרה אותו ומי שחשב שהנה, הוא מתקרב להישג של ארבייטמן בצעדי ענק, טעה. לאזולאי יש פוטנציאל אדיר להצליח ומה שכל שחקן התקפה יכול לחלום עליו: משחק ראש, מהירות בחלק הקדמי ותנועה חכמה בלי כדור. הדריבל שלו בהתקפה מוכיח שיש לו עוד הרבה מה ללמוד, אבל מעיד גם על חלוץ שרעב כשהוא נמצא ליד השער. גם ארבייטמן התחיל בקטן והבין שהמשוכה הכי גבוהה בדרך לאירופה מתחילה במגרשים צנועים כמו גרין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, איציק כהן, גבע ברקאי (דימקאו פידליס), רן קוז'וך, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק, לואיס זומא, רועי דיין.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, עידן ורד, שלומי אזולאי, תומר חמד, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully