וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברודי: "אני זה שהמליץ על שמעון מזרחי לפרס ישראל"

10.3.2011 / 15:50

שחקן מכבי ת"א לשעבר עומד ב-100 אחוז מאחורי הבחירה: "אני זכיתי כשחקן מכבי, רלף קליין כמאמן, ועכשיו יש גם נציג להנהלה"

"כל חבר ועדה יכול להמליץ על מועמדים שלדעתו ראויים לזכות בפרס ישראל. אני זה שהמליץ על שמעון מזרחי" – כך אומר טל ברודי, ששימש כיו"ר הועדה שבחרה אמש במזרחי לחתן פרס ישראל לספורט לשנת תשע"א, בשיחה עם וואלה! ספורט.

פרט לברודי, חתן פרס ישראל לספורט לשנת תשל"ט, כללה הועדה את אסתר רוט-שחמורוב, כלת פרס ישראל לספורט לשנת תשס"ט, ואת גילי לוסטיג, מנהל היחידה לספורט הישגי.

יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי. קובי אליהו
ברודי: "בלי ההנהלה, שדואגת לצוות, ללוגיסטיקה ולניהול הכספי, מכבי לא הייתה הופכת למה שהיא היום – הנציגה הכי טובה של ישראל בעולם. וההנהלה של מכבי זה שמעון מזרחי"/קובי אליהו

"ברמה האישית, אני מאוד שמח על הבחירה", אומר ברודי. "אני חושב שזה מגיע לשמעון, והאמת היא שהתפלאתי שהוא לא קיבל את הפרס קודם. אני זכיתי בפרס ישראל כשחקן של מכבי, רלף קליין ז"ל זכה בפרס ישראל כמאמן מכבי, ועכשיו יש גם נציג מההנהלה של מכבי שזכה בפרס ישראל. בלי ההנהלה, שדואגת לצוות, ללוגיסטיקה ולניהול הכספי של המועדון, מכבי לא הייתה הופכת למה שהיא היום – הנציגה הכי טובה של ישראל בעולם. וההנהלה של מכבי זה שמעון מזרחי. כמו שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה מצליחה, ככה שמעון היה זה שעמד מאחורי הקבוצה שהצליחה בצורה בלתי-רגילה.

"אין שום טענה שאפשר להעלות כנגד שמעון שתהפוך אותו למועמד לא-ראוי לפרס", מוסיף ברודי. "הוא אחראי להתפתחות הכדורסל בארץ. הקבוצות בישראל שואפות למצוינות בזכות מכבי. ההישגים של מכבי הביאו לכך שקבוצות לא מסתפקות בבינוניות. העובדה היא ששמעון נבחר פה-אחד בידי חברי הועדה. בחרו בשמעון לפי המעשים שלו. ביקורת? קח כל מנכ"ל של חברה מצליחה. תמיד יש כאלה שיאהבו אותו, וכאלה שלא. צריך להסתכל על שורת ההישגים של שמעון בעיניים אובייקטיביות. צריך להסתכל על ההיסטוריה ולהבין מה הוא עשה, ולא לבחון את הדברים בעין צרה".

טל ברודי. ברני ארדוב
ברודי: "אני רואה את שמעון הרבה, אבל אנחנו לא יוצאים לבלות. תמיד מחפשים כאן את חצי הכוס הריקה. אם מישהו רואה את הרקורד של שמעון, הוא לא יכול להתווכח שזו לא בחירה נכונה"/ברני ארדוב

- האם בעיניך אין בעייתיות מסוימת בעובדה שאתה נחשב מקורב מאוד למכבי תל אביב ובפועל מכהן כחבר דירקטוריון בקבוצה?

"אנחנו מדינה קטנה. קח כל ועדה שישנה ותמצא קרבה זו או אחרת בין החברים שלה לאנשים אחרים. הקשר שלי למכבי ידוע, אני הצהרתי עליו, ועדיין רצו שאהיה בועדה. פעלתי מטעם המדינה. לדעתי, ראוי שאחרי 42 שנה של פעילות, מישהו שמייצג את הניהול של מכבי תל אביב בכדורסל יקבל את הפרס. אני רואה את שמעון הרבה, אנחנו מכירים, אבל אנחנו לא יוצאים לבלות יחד. תמיד מחפשים כאן את חצי הכוס הריקה. אם מישהו רואה את הרקורד של שמעון, הוא לא יכול להתווכח שזו לא בחירה נכונה. אני אומנם חבר בדירקטוריון של מכבי, ולמעשה מאז הפרישה שלי ממשחק אני עוזר למכבי וכל הזמן נשאר חלק מהמערכת הזו. אני איש הקשר של מכבי ל-NBA. זה נכון שאני מייצג את מכבי, אבל לדעתי אני מייצג גם את הכדורסל הישראלי כולו".

ohad@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully