וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת החינוך: רוב מסקנות דוח ועדת סטרשנוב יושמו

הוועדה בכנסת נענתה לבקשתו של מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, ושמה סוף פסוק לדיונים בנושא הדוח

ועדת החינוך והספורט של הכנסת דנה היום (שלישי) בדוח ועדת סטרשנוב ונענתה לבקשתו של מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, והודיעה כי רוב מסקנות הדוח לבדיקת מצב ענף הכדורגל יושמו במלואן.

מחבר הדוח והשופט בדימוס, אמנון סטרשנוב, אמר כי רוב הנקודות המהותיות בדוח יושמו וכי הגיע הזמן לשים סוף פסוק לדיונים בנושא זה. "שכחו שהייתי פרקליט צבאי ושופט בית מחוזי וכל מה שזוכרים ברחוב הוא את הוועדה שעמדתי בראשה לבחינת מצב ענף הכדורגל".

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה, אמר כי ההתאחדות סבורה ולאו דווקא משום טענות של פוליטיזציה, שיש דברים שהם בשיקול דעתה המקצועית בלבד, בין אם זה שילוב שחקנים ובין אם זה מבנה הנהלת ההתאחדות. עוד הוסיף כי "הקבוצות כולן מיוצגות בהתאחדות וכולן משוריינות לפי המלצת סטרשנוב, יחד עם זאת, אם תוצאות אלה לא ייצאו בבחירות הבאות - זו זכותנו".

יו"ר ועדת החינוך והספורט ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו) ביקש שהנושאים המהותיים אשר טרם יושמו – שינוי שיטת הבחירה של יו"ר ההתאחדות, הקמת חברה כלכלית ועיגון מבנה ההנהלה בתקנון ההתאחדות – ידונו בהתאחדות והמסקנות יועברו עד סוף השנה לוועדת החינוך והספורט של הכנסת.

ח"כ מילר אף הוסיף כי יש צורך לעגן את מבנה ההנהלה בתקנון על מנת שההסכמות ייושמו גם תחת יו"ר חדש והנהלה חדשה. עוד הוסיף מילר, כי ההתאחדות צריכה לשמש דוגמא ומופת לאיגודים ולהתאחדויות של ענפי ספורט קטנים יותר.

ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) קרא לנקוט ביד קשה נגד קריאות גזעניות והתלונן על הייצוג החסר של ערבים בגוף המנהל וכן על האיכות הירודה של המתקנים במגזר הערבי.

אורי שפר, ראש מנהל הספורט במשרד החינוך, השיב כי במסגרת תוכנית בניית ושדרוג המתקנים "20/20" המצב צפוי להשתפר. שפר החמיא לשילה ולהתאחדות לכדורגל ואמר כי "אורי והצוות שלידו עושים עבודתם נאמנה ואחרת ממה שידענו בעבר. ההתאחדות עוד תקדם תוכניות כפי שהעיד שילה בדיון היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully