וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו על הבמבי לא מסכימים בהפועל תל אביב

חשבתם שבהסכמה על הליך הבמבי תם הוויכוח בין מוני הראל לאלי טביב? כעת כל אחד מהם מעוניין לבצע זאת בצורה אחרת

אחרי הכאוס הניהולי בשבועות האחרונים בהפועל תל אביב, וכשהנתק החריף בין הבעלים מוני הראל ואלי טביב בעיצומו, שמחו היום (ראשון) בהפועל לגלות כי גם טביב מעוניין בהליך הבמבי. אם מישהו חשב שבזה תם הוויכוח, הוא צפוי לאכזבה. כרגע ישנו ויכוח חדש בין הבעלים על מהות ההליך עצמו. כידוע, בין הראל וטביב יש חלוקה של 50 אחוזים בבעלות הקבוצה ובחוזה בין הצדדים כתוב כי בתום העונה הזאת אם הצדדים ירצו להיפרד, הם יעשו זאת באמצעות הבמבי.

ההליך עצמו, כמקובל, הוא כשצד אחד בעצם קונה את הצד השני. אלא שהוויכוח כעת הוא על אופן הביצוע. הראל טוען כי ההליך אמור להתבצע בצורה הזאת: השניים יכנסו לחדר אחד ויפקידו מעטפה, כשהסכום הגבוה ביותר הוא זה שיקנה את הקבוצה. לעומתו, טביב נאמן לחוזה המקורי, אך בשל הפרתו מצד הראל הוא מעוניין לבצע תהליך בהקדם האפשרי. טביב העביר מכתב להראל, ובו הודיע כי הוא מעוניין בהליך במבי שונה. כלומר טביב מצפה שהצד של הראל יעביר לו הצעה כספית, ועל פי הסכום הנקוב בה יחליט אם למכור את הקבוצה או לקנות.

המשמעות בסופו של דבר היא שגם על הליך הבמבי עצמו ישנו ויכוח בין שני הצדדים. טביב אמור לחזור ארצה ממיאמי ביום רביעי, ולאחר מכן הצדדים יצטרכו להכריע ראשית איזה הליך במבי ייבחר: זה של הראל או זה של טביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully