וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: קפילוטו יחתום בבית"ר בתחילת השבוע הבא

13.1.2011 / 12:59

מכבי ת"א העבירה מסר לשחקן כי דמי השאלה לא יכשילו את המעבר, שצפוי להיות מושאל עד תום העונה. ברוכיאן ייעדר 2-4 שבועות

בלם מכבי תל אביב, ניסו קפילוטו, צפוי לחתום בבית"ר ירושלים בתחילת השבוע הבא. נציגו של השחקן, גלעד קצב, אמר היום (חמישי) כי המו"מ מול בית"ר לא צפוי להיתקל בבעיות וכרגע מה שמפריד בין הצדדים הוא הרצון של מכבי תל אביב בדמי השאלה עבור השחקן. בשעות הערב נודע כי מכבי העבירה מסר לפיו לא תכשיל את רצונותיו של הבלם ותלך לקראתו מבחינת דמי השאלה על מנת שישחק במועדון בו יבחר. קפילוטו כבר שוחח עם אורי מלמיליאן ורוצה להתחשל בבירה, ובתחילת השבוע הבא צפויים הצדדים לשבת ולחתום על החוזה.

בתוך כך, קפטן בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן נפצע באימון הבוקר של הקבוצה, ואחרי שעבר צילום התברר כי מדובר בפציעה חמורה שעלולה להשבית אותו אפילו לתקופה של חודש. ברוכיאן סובב את הקרסול לקראת תום האימון אחרי שתורגל בהרכב הראשון לכל אורכו. אחרי שנפצע הוא שכב על הדשא מספר דקות כשהוא נאנק מכאבים, ולאחר מכן נלקח לטיפול בחדר ההלבשה. שחקן בקבוצה התייחס בתום האימון לפציעתו של הקפטן ואמר: "אוי ואבוי אם במצב שלנו ברוכיאן ייעדר תקופה ארוכה. הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה, וזו תהיה מכה אם הוא לא יוכל לשחק בתקופה הקרובה".

הקשר דן אייבנדר שסבל אתמול מכאבים בכתף ונטש את האימון לקראת סיומו, ערך הבוקר אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק נגד פתח תקוה. על פי התרגול הבוקר באימון, אייבנדר צפוי לפתוח בהרכב. המגן הימני אלי דסה שב הבוקר להתאמן עם הקבוצה לאחר שבתחילת השבוע סיים את הטירונות הצה"לית. בנוגע למשחק בשבת, מלמיליאן משדר כי הוא מתכנן מספר שינויים בהרכב, כאשר במקום עמית בן שושן וסמואל יבואה תורגלו בהרכב שי חדד ומשה בן לולו. בעקבות ההיעדרות הלא מתוכננת של ברוכיאן צפוי עמית בן שושן להיות מתורגל בהרכב מחר באימון המסכם (11:00, בית וגן), אם כי עדיין תיתכן אפשרות שמי שייכנס להרכב במקום ברוכיאן הוא סטיבן כהן.

החלוץ האוקראיני סרגיי טרטיאק עדיין לא נחת בארץ בשל בעיות בירוקרטיות בקונסוליה, והוא צפוי לנחות היום בלילה או מחר. בעקבות זאת ועקב העובדה שעדיין לא חתם על החוזה ועבר בבקרה התקציבית, הוא לא יוכל להיכלל בסגל למשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת. לגבי הבלמים הצפויים להגיע, הגעתו הצפויה של ניסו קפילוטו עשויה לגרום להיערכות מחודשת לגבי התפקיד בו יצורף הזר החדש וייתכן כי מלמיליאן יעדיף להפנות את הכסף להבאת שחקן קישור. מלמיליאן שוחח הבוקר עם קפילוטו ואמר לו כי הוא צפוי לקבל דקות משחק בקבוצה. קפילוטו מעוניין לעבור לבית"ר ירושלים, אך נושא שחרורו ממכבי תל אביב, שדורשת דמי השאלה שקרונפיין לא שש לשלם, עדיין לא נסגר.

במועדון שאבו אופטימיות מהעובדה שארקדי גאיידמק ממשיך לנסות ולגייס אנשי עסקים שיסייעו כלכלית למועדון בשנים הבאות. כזכור, גאיידמק הבטיח כי בתחילת פברואר יודיע האם הוא מתכוון להמשיך ולהשקיע בקבוצה או למצוא בעלים אחרים למועדון.

(עדכון ראשון: 12:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully