וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאים העדיפו את סניידר, העולם את מסי

פירוט ההצבעות חושף: מסי לא זכה לפרגון של העיתונאים ושל חבריו לשעבר, בניון בכלל בחר בדרוגבה. ולמי הצביע יעקובי?

תגובות מעורבות ברחבי העולם לבחירתו של לאונל מסי לשחקן השנה בעולם על ידי פיפ"א. כידוע, הפרס המכובד והיוקרתי ניתן על ידי הצבעות של מאמני נבחרות והקפטנים מכל העולם, כמו גם נציגות של עיתונאים מכל מדינה. הבחירה הראשונה של כל מצביע קיבלה חמש נקודות, המקום השני קיבל שלוש נקודות, והמקום השלישי נקודה אחת.

על פי רשימת ההצבעות, מתברר שחבריו של מסי לשעבר מברצלונה לא חשבו שהוא ראוי לפרס. זלאטן איברהימוביץ', כקפטן נבחרת שבדיה, הצביע לאינייסטה, סניידר וצ'אבי (בסדר הזה). סמואל אטו, כקפטן נבחרת קמרון, הצביע לסניידר, צ'אבי ואינייסטה.

כריסטיאנו רונאלדו, קפטן פורטוגל, הצביע עבור צ'אבי למקום הראשון (מה יגידו על כך אוהדי ריאל?), ולאחר מכן לאיקר קסיאס ולסניידר. קפטן נבחרת אנגליה ריו פרדיננד הצביע לסניידר, אינייטסה וצ'אבי.

יוסי בניון, קפטן נבחרת ישראל, הצביע עבור דידייה דרוגבה לפרס, ואת המקומות השני והשלישי העניק לצ'אבי אלונסו ולמסי. מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז הצביע לאינייסטה, צ'אבי וסמואל אטו. נציגי העיתונות של ישראל, נדב יעקובי ונח קליגר, הצביעו לצ'אבי, במקום השני מסי ובמקום השלישי ווסלי סניידר.

אנקדוטות מעניינות נוספות מרשימת ההצבעה:
* שתי ההצבעות הראשונות של קפטן הולנד מארק ואן בומל נרשמו כ"לא כשירות" (במקום השלישי הוא בחר בבסטיאן שוונשטייגר). סביר להניח שואן בומל הצביע לשחקנים מהנבחרת שלו, ולכן לא התקבלו, אבל לפי ההיכרות עמו - לא נתפלא אם הוא סיפק איזשהי פרובוקציה אחרת בבחירה. גם הבחירה של מאמן הולנד ואן מרוויק לא התקבלה.

* ה-11 של השנה מורכבים רק משלוש קבוצות: ברצלונה, ריאל מדריד ואינטר. אין נציג לפרמיירליג, כשבשנה שעברה היו לליגה האנגלית חמישה נציגים ברשימה.

* אם פרס נעל הזהב היה מוכרע רק על פי בחירת העיתונאים, כפי שהיה בשנים קודמות, הפרס היה ניתן לווסלי סניידר, כשאחריו מגיעים אנדרס אינייסטה וצ'אבי.

מסתמן: מסי יזכה גם ב-2011

כבר עכשיו ההערכה היא שמסי יזכה בתואר גם בסוף השנה הבאה. שעות ספורות אחרי הטקס של פיפ"א, סוכנויות ההימורים כבר סימנו את הארגנטינאי כמועמד הבכיר לזכות בתואר שנה שלישית ברציפות - דבר שרק מישל פלאטיני עשה בין 1983 ל-1985. דוגמה לביטחון שמסי יזכה בתואר גם בשנה הבאה אפשר לקבל מההצעה להימור הבא: הסוכנויות מציעות יחס של 1.65 להימור על כך שכל שחקן אחר מלבד מסי יוכתר כשחקן השנה.

סיכויי נעל הזהב לשנת 2011:
כל שחקן מלבד מסי - 1.65
לאונל מסי - 2.65
כריסטיאנו רונאלדו - 7.0
אנדס אינייסטה - 7.0
צ'אבי - 11.0
דויד וייה - 17.0
ווין רוני - 21.0
קרלוס טבז - 26.0
דידייה דרוגבה - 26.0
קרלס פויול - 34.0
ססק פברגאס - 34.0
פרננדו טורס - 34.0
קאקה - 34.0
דני אלבס - 41.0
דימיטר ברבאטוב - 51.0
סטיבן ג'רארד - 51.0
איקר קסיאס - 67.0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully