וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע: "ראיתם את ברצלונה? כך הגדולות מניעות כדור"

30.11.2010 / 12:27

אלישע לוי הפתיע את שחקניו באימון, עם דגשים מהקלאסיקו. קולמה ייעדר כשבועיים, פיליאבסקי נבחן והרשים ועשוי לחתום

אחרי הקלאסיקו שנערך אמש (שני) בין ברצלונה לריאל מדריד, לכדורגלן הישראלי הממוצע נותר רק להתמוגג מהביצועים. במכבי חיפה לקחו את הנושא צעד קדימה, כשהמאמן אלישע לוי המליץ לשחקנים שלא ראו את המשחק אמש ללכת ולצפות בו שוב. לפני המשחק כינס המאמן את שחקניו ואמר להם: "אני מקווה שכולם ראו את המשחק, אבל מי שלא שירוץ לראות איך קבוצה גדולה מניעה כדור, זאת חוויה לראות משחק כזה. כיף לראות קבוצה שמשחקת בצורה כזאת, זאת השאיפה של כל קבוצה, להגיע לרמה כזאת של הנעת כדור ומסירות".

הבלם-קשר האוקראיני אנדריי פיליאבסקי נבחן היום במשחק אימון מול קבוצת הנוער, בו ניצחה הקבוצה הבוגרת 1:3 מצמד של תומר חמד ושער נוסף של ולדימיר דבאלישווילי, כשלנוער צימק שאדי שעבאן. פיליאבסקי שוב הותיר רושם חיובי, אך במועדון לא ממהרים לקבל החלטה לגביו והצוות המקצועי יעקוב אחריו גם באימונים הבאים.

שלומי אזולאי הצטווה לחזור בהדרגה לאימוני הקבוצה והוא בספק גדול למשחק מול עכו. המטרה היא לאפשר לשחקן להחלים מהכאבים באזור המפשעה. מוחמד גדיר ערך אימון חלקי ויעבור היום בדיקה שתקבע מה הנזק שנגרם לו, אם בכלל, בעקבות העובדה שסובב את הקרסול. על פי ההערכה הראשונית, זו לא אמורה למנוע ממנו להיעדר מהאימון מחר. ליאור רפאלוב נבדק ונמצא שהוא סובל מדלקת, אך הוא נטל חלק באימון היום ולא נראה שהוא מתקשה לבצע פעולות חדות.

ג'ון קולמה שלא התאמן, עבר אחר הצהריים את בדיקת האולטרסאונד והתברר כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. הקשר הקולומביאני ישוב בהדרגה לאימונים וצפוי להיעדר כשבועיים מהמגרשים, מה שאומר שהוא יחמיץ את המשחקים מול הפועל עכו ועירוני קרית שמונה.

בינתיים, המשא ומתן עם הקשר הגנאי סיידו יאיא נמצא בשלבי סיום ובימים הקרובים אמורה להוציא חיפה הודעה על השלמת העסקה. במועדון הבהירו כי הבלם איגנסיו קאנוטו, שמבקש להגיע איתו להסדר לפני שיעזוב, עשוי להימכר. הדבר עשוי לפתור את בעיית הפיצוי שהוא דורש משום שהוא חתום על חוזה לארבע שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully