וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבאטוב: "לא מאמין שכבשתי חמישייה בפרמיירליג"

הבולגרי התרגש לאחר ה-1:7 על בלקבורן, גם פרגוסון: "הישג פנטסטי". סיטי סיימה ב-1:1, מאנצ'יני: "קשה להתאושש מזה"

מנצ'סטר יונייטד דרסה הערב (שבת) 1:7 את בלקבורן במסגרת המחזור ה-15 של הפרמיירליג, כשדימיטאר ברבאטוב כובש לא פחות מחמישה שערים והופך לשחקן הרביעי אי פעם בליגה האנגלית שכובש חמישייה במשחק אחד לאחר שאנדי קול, אלן שירר וג'רמיין דפו עשו זאת בעבר.

"אני לא מאמין לזה שכבשתי חמישה שערים במשחק אחד, אבל זה קרה", אמר הבולגרי, "כבשתי כך כבר בעבר, אבל זה היה לפני הרבה זמן ובבולגריה. היום עשיתי את זה בפרמיירליג. להיות שיאן לצידם של שחקנים כמו קול ושירר זה כבוד עצום". ברבאטוב הסביר מה נתן לו את הביטחון: "השער הראשון היה החשוב מכולם, הוא נתן לי את הביטחון לשחק. כחלוץ, אנשים נוטים להסתכל רק על השערים שאתה כובש, אני יותר מסתכל על הצורה בה אני משחק אבל היום הכל אצלי היה מלא בשערים".

אלכס פרגוסון היה מלא מחמאות לברבאטוב הערב. "זה הישג פנטסטי", אמר הסקוטי, "הוא יכול היה לכבוש אפילו שישה, אך פול רובינסון הציל כדור פנטסטי בסיום. כשחלוצים לא כובשים, הם בטוחים שהם לא עושים את העבודה שלהם כמו שצריך, אבל היום ברבאטוב בהחלט יכול להיות מרוצה".

מאנצ'יני: "הגיע לנו לנצח"

בעוד בצד האדום של העיר חוגגים, בצד התכול הדברים נראים הרבה פחות מחוייכים הערב. מנצ'סטר סיטי סיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול סטוק. הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני עלתה ליתרון בדקה ה-81 משער של מיכה ריצ'רדס, אך ספגה בתוספת הזמן מרגליו של מאתיו אתרינגטון.

"קשה מאוד להתאושש ממשחק כזה", אמר בסיום המנג'ר האיטלקי, "הגיע לנו לנצח מפני שלא נתנו להם לייצר אף מצב לכיבוש. אני חושב שהגיע לנו לנצח, אני מאוכזב בשביל השחקנים שלי כי הם שיחקו טוב מאוד. במחצית השנייה שיחקנו מצוין, שלטנו בכדור ולא איפשרנו להם להגיע למצבים. אני חושב שאנחנו מאוד חסרי מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully