וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון - מכבי חיפה: רפאלוב צפוי לפתוח

הגיאורגי הבקיע שער בשמונה משחקים ב-11. רפאלוב צפוי להיות כשיר, גולסה על הספסל. עוסמאן ואזולאי מחוץ לסגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

שלושה מפגשים בכל הזמנים התקיימו בין הקבוצות הללו, אבל גם מתוך המאזן הלא מרשים הזה, אפשר ללמוד מה שקרה ללא מעט קבוצות קטנות נגד מכבי חיפה – הן לא ניצחו אותה מעולם. שני מפגשים בעונת 1997/8 העניקו לחיפה שש נקודות. איציק זוהר ירה פעם אחת לרשתה בכדור חופשי והעניק ניצחון מינימלי באשקלון, בפעם השניה חיפה כבשה רביעייה בקרית אליעזר, וספגה משער עצמי של אריק בנאדו ונגיחה של סוכן השחקנים דודו דהאן. המפגש השלישי התקיים בתחילת העונה, כשחיפה הדיחה את אשקלון מהגביע עם 0:2 ביתי. בשני המשחקים האחרונים שהוזכרו חזי שירזי כבש צמד ובישל. בחיפה יודעים שזה לא הזמן לשבור את הסטטיסטיקה.

מפתחות וטקטיקה

מכבי חיפה:

אלישע לוי לא נכנע ללחצים: הוא ממשיך לתרגל את ולדימיר דבאלישווילי בחוד וההתלבטות היחידה שלו ערב האימון המסכם הייתה מה לעשות כשליאור רפאלוב פצוע, והאם להחזיר את אייל גולסה לרוטציה על חשבון מוחמד גדיר ולחזור למערך קישור מעובה שהשחקנים שלו מכירים היטב. הבוקר, הבעיות נפתרו: גדיר וגולסה תורגלו יחד ב-11, כשההתלבטות היא האם לפתוח עם האחרון או עם רפאלוב שהתאושש לקראת סוף השבוע מפציעה. כך או כך, בקבוצה מאמינים שרפאלוב יהיה כשיר בסופו של דבר ובינתיים הוא מועדף על פני גולסה. עלי עוסמאן החולה לא ייכלל בסגל למשחק מאחר ולא התאמן באופן סדיר עד סוף השבוע. בכל מקרה, אייל משומר תוכנן לפתוח בהרכב. שלומי אזולאי פצוע וגם הוא לא ייכלל בסגל. עידן ורד ייכלל בסגל למשחק וישחק עם מגן כתף מיוחד. הקשר אנדריי פיליאבסקי עדיין נבחן בקבוצה ובקרוב תתקבל החלטה לגביו. המשא ומתן להחתמת הקשר הגנאי סיידו יאיא מתעכב ובקבוצה מקווים שיחתום בשבוע הבא.

הפועל אשקלון:

למרות האופטימיות והאמונה שמשדרים שחקני אשקלון לקראת המשחק, בשיחות בין השחקנים ניכר חשש גדול מהפסד חמישי ברציפות. אחד השחקנים סיפר: "אין ספק שהבטחון שלנו ירד מאוד. פתחנו עם המון התלהבות והשגנו תוצאות לא רעות, אבל לאט לאט התחיל כאן כדור שלג של הפסדים וכל המערכת והקהל מתחילים לקבל את כל הדברים השליליים שמדברים עליהם באשקלון ויש שחקנים שזה משפיע עליהם ויכול להרוג אותנו. ניתן את הכל אבל קשה לראות אותנו מוציאים נקודות מול חיפה. הם חייבים את הנקודות ואם נצליח להוציא נקודה זה יהיה הישג".

רביד גזל הפצוע וקובי מוסא החולה ייעדרו, כאשר גם דארקו לובריץ' עדיין לא החלים מהפציעה. הבשורה החיובית היא חזרתו של ערן לוי להרכב לאחר שריצה הרחקה עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: ולדימיר דבלאישווילי

בכל שלושת הפעמים שחיפה סיימה העונה בתיקו לפני הדרבי, היא ניצחה בהפרש של שער במחזור שאחרי. פעמיים שער הניצחון הובקע מרגלי האיש הזה, שבשמונת המשחקים האחרונים כבש רק פעם אחת ובכרמל כבר החלו לחפש לו מחליף. דבאלישווילי הוכיח בעבר שבכל פעם שהוא עומד עם הגב לקיר, הוא יודע להביא את הנקודות. אחרי התיקו מול האדומים בשבוע שעבר, לחלוץ הגיאורגי אין ברירה – הפעם הוא חייב להבקיע. אם זה לא יקרה, חיפה תיכנס למשבר עמוק עוד יותר. אחרי הכל, שחר רוצה לשחרר אותו כדי להחתים חלוץ אחר.

הפועל אשקלון: ערן לוי

לוי שואף לעשות בינואר או בקיץ את השדרוג לקבוצה בכירה יותר. בכדי לעשות זאת הוא חייב לחזור ולשמור על המומנטום שלו מתחילת העונה ולהישאר בתודעה. משחק נגד קבוצה בכירה כמו מכבי חיפה הוא הבמה הכי גדולה לכך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אריק בנאדו, שי מימון, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ליאור רפאלוב (אייל גולסה); מוחמד גדיר, ולדימיר דבאלישווילי.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, דניאל היידמן (מג'ד יונס), יניב אלול, מור דהאן, שי פטלק, זוראב מנטשאשווילי, אמייה טגה, מחמוד עבאס, שניר גואטה, ערן לוי ,אריק גאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully