וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד גל יוסף

10.11.2010 / 13:04

אחד מבעלי הכח עמידר רמת גן מואשם באיום על קבלן שעבד בסמוך לאצטדיון הקבוצה ושעמו הסתכסך בגלל אנטנה סלולרית

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד גל יוסף, מבעלי הכח עמידר רמת גן, הנאשם שאיים על קבלן שעבד בסמוך לאצטדיון של הקבוצה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ליהי מלצמן מפרקליטות מחוז תל אביב, בין יוסף לקבלן מתי מגן, שהוא אחד הבעלים של הקרקע הסמוכה לאצטדיון, יש סכסוך עסקי ומשפטי לגבי אנטנה סלולרית שממוקמת באצטדיון, ושהרווחים ממנה עוברים לקבוצה. הרקע לסכסוך נובע מכך שמגן חתם בשנה שעברה על עסקה עם קבוצת רכישה, שמתכננת לבנות מספר בניינים ליד האצטדיון, ואם האנטנה לא תוזז יוטל עליו קנס כספי.

בחודש שעבר, בזמן שיפוצים שבוצעו באצטדיון, נפלה חלק מהחומה לתוך אתר הבניה הסמוך. בעקבות זאת נערכה פגישה בין החברה שמבצעת את השיפוץ לבין מנהל התכנון מטעם חברת הקלבנות "תדהר" באתר הסמוך, רפאל זאייט. בפגישה סוכם כי תדהר תגיש הצעת מחיר לסייע בשיפוץ האצטדיון. לטענת הפרקליטות, כשהדבר נודע ליוסף, הוא התרגז והתקשר לזאייט ואיים עליו ועל מגן. הוא הורה לו שלא להתקרב לאתר הבניה, האשים אותו בהפלת החומה ואמר לו, בין השאר, "אני אראה כבר למתי מגן".

עורכי דינו של גל יוסף, תמיר סננס ושחר חצרוני אמרו: "דינו של כתב האישום המינורי שהוגש נגד מרשנו להימחק וכך אנו מקווים שיקרה בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully