וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-הפועל ר"ג 0:1, עטר: "מרוצה שלא הרמנו ידיים"

האורחים פרצו את הבונקר של האורדונים בתוספת הזמן עם שער של אחמד סבע בדקה ה-93, וחזרו בדרמטיות למסלול הניצחונות

מכבי נתניה חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות עם 0:1 דרמטי על הפועל רמת גן. הקבוצה של ראובן עטר, שרשמה במחזור הקודם את הפסד הבכורה שלה העונה מול הפועל תל אביב, קיוותה להתאושש מול יריבה נחותה על הנייר, אך למרות שהייתה עדיפה במשך כמעט כל המשחק היא הצליחה להכניע את איתי ארקין רק בדקה ה-93 עם נגיחה של אחמד סבע, ששיחררה את הלחץ אצל היהלומים שהתפנו לחגוג על הדשא באצטדיון וינטר.

גם הפועל רמת גן הגיעה אחרי הפסד לעירוני קרית שמונה, במשחק בו הורחק שלומי דורה, אבל היכולת של האורדונים הערב לא יכולה להרגיע את המאמן, כשגם הנקודה היקרה אותה כמעט השיגו למרות הכל חמקה מהם ברגע האחרון. רמת גן לעת עתה עם נקודה אחת בלבד, מכבי נתניה רואה צמרת מהמקום הרביעי.

מהלך המשחק

דקה 7 - אחרי פתיחה טובה של נתניה רשם אופיר חיים הזדמנות אמיתית ראשונה כשבעט חזק מ-20 מטר סמוך לקורה.

דקה 13 - קרום ביבישקוב הגיע למצב טוב אחרי בישול של עידן סרור אך החמיץ את המסגרת.

דקה 22 - נתניה המשיכה להתקרב עם מסירה נהדרת של מאור אסור לעברו של אחמד סבע, שבעט פצצה שנעצרה רק בקורת השער של איתי ארקין.

דקה 51 - אסור הפעלתן שוב סיכן את שער המקומיים כשהשתלט על הכדור בתוך תיבת החמש ובעט היטב, ארקין הדף מצוין לקרן.

דקה 77 - תמיר פור נגח מקרוב היישר לידיו של קרלוס אריאס.

דקה 89 - רמת גן נשארה בעשרה שחקנים אחרי שתמיר פור ראה צהוב שני בעקבות תיקול על דלה ימפולסקי.

דקה 90+3 - גול! נתניה סוף סוף מצאה את הרשת בעזרת הרמה של צ'חטיאני גאגה המחליף אליה התרומם אחמד סבע שנגח עם כל הלב פנימה - 0:1 למכבי נתניה.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, קרלוס צ'קאנה, תמיר פור, קלאודיו ריברו, עידן סרור (גל לוי 74), דמיטאר טלקיסקי (עמית קמחזי 85), אופיר חיים (לירן דיאמנט 55), קרום ביבישקוב.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, מריאנו קאפורלה, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, ניר נחום (גאגה צ'חטיאני 75), מאור אסור (דלה ימפולסקי 59), פיראס מוגרבי (עומר פרץ 72), חן עזרא, אופיר עמרם, אחמד סבע.

עטר: "פתיחת העונה מוצלחת ביחס לציפיות"

"אני מאוד מרוצה, בעיקר מכך שלא הרמנו ידיים ובעשרים הדקות האחרונות לחצנו והיינו מסוכנים. אני שמח שגם הצלחנו לכבוש בסופו של דבר", סיכם מאמן מכבי נתניה ראובן עטר בסיום, "הפתיחה שלנו מוצלחת ללא ספק. יש לנו 11 נקודות מ-18 אפשריות שזה אחוזים מצוינים, בטח ביחס לציפיות שהיו לנו בתחילת העונה. אבל מה שחשוב שעד כה אנחנו משחקים נהדר ואני מרוצה מאוד מהדרך".

מי שזכה למחמאות מהמאמן עטר הוא מלך שערי הקבוצה אחמד סבע, שניצח את המשחק בדקת הסיום הערב. "אם ייערך משאל בין בלמי הליגה מול איזה חלוץ הם הכי מתקשים, אני בטוח שאחמד ידורג גבוה מאוד. הוא חזק, הוא מהיר והוא כובש". סבע עצמו אמר בסיום: "אני שמח שכבשתי וחושב שזה גם הגיע לי. עבדנו קשה על המגרש ובסך הכל אנחנו נראים טוב".

"אנחנו מרגישים פראיירים", סיכם שלומי דורה את ההפסד הכואב. "אני מאוכזב שבתוספת של התוספת הם כבשו. השריקה הייתה צריכה להיות לפני. המצב שלנו לא טוב, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. אני מרוצה מהשחקנים אבל בבית אנחנו חייבים לקחת נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully