וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בני יהודה והפועל פ"ת נפרדו ב-1:1

אסי בלדוט איזן בתוספת הזמן וקבע 1:1 במשחק שנפתח באיחור של 25 דקות. עוד בבית ג': הפועל ר"ג - מכבי פ"ת 3:1

בית ג' של גביע הטוטו יצא היום (שבת) לדרך עם שני משחקים וארבע קבוצות, שעדיין עסוקות בהכנות לעונת הכדורגל 2010/11. הפועל רמת גן, שיצאה לדרך שונה תחת הנהלה חדשה, עלתה בהרכב צעיר והפסידה 3:1 למכבי פתח תקוה. המשחק בין בני יהודה להפועל פתח תקוה נפתח באיחור של 25 דקות בשל היעדר רכב הצלה בבלומפילד. בסופו של דבר, המשחק הסתיים ב-1:1.

הפועל רמת גן - מכבי פתח תקוה 3:1

הפועל רמת גן פתחה את העונה בגביע הטוטו בהפסד ביתי 3:1 למכבי פתח תקוה. אלא שלאור העובדה שבמשך שבועות ארוכים של הקיץ כלל לא היה ברור שהקבוצה תוכל לפתוח את העונה, האורדונים ודאי לא מתרגשים מההפסד. על הקבוצה עבר קיץ סוער במיוחד עבר על הפועל רמת גן וההכנות המקצועיות נערכו בצל פרשת החוזים הכפולים, ההסתבכות של הבעלים לשעבר ירון קוריס וההורדה הצפויה של ארבע נקודות.

המאמן שלומי דורה ערך בכורה על הקווים, אך נאלץ להסתדר ללא כל שחקני הרכש הישראלים שלו. הבלם הספרדי החדש פאבלו בואנדיה ערך בכורה לצידם של תמיר בן עמי ואיתי ארקין, הנבחן הספרדי צ'מה ושלל שחקני נוער. בהרכב כזה, הבדלי הרמות היו ברורים והפערים האיכותיים באו היטב לידי ביטוי.

במכבי פתח תקוה, העניק פרדי דוד בכורה למגן אלירן דנין ולשוער הקרואטי איבן מאנצה. הבלם הצרפתי סטיבן פלה נבחן בקבוצה, שכמעט ולא שינתה את פניה. כאמור, האורחים שלטו במשחק ללא עוררין, יצרו שלל מצבי הבקעה ויכולים היו לנצח בתוצאה גבוהה בהרבה.

פתח תקוה פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ליתרון אחרי 21 דקות. בקל מצא את מרינקוביץ', שירה כדור מדויק מחוץ לרחבה והכניע את ארקין. שלוש דקות מאוחר הגיע עומר דמארי לעימות ישיר עם ארקין, אבל השוער המקומי מנע ספיגה. בדקה ה-32 ניסה קמחזי הצעיר את כוחו בבעיטה מרחוק שחלפה בסמוך לקורה, אך האורחים היו אלה שכבשו את השני. אוזן פרץ מימין וסידר שער קל לטל בן חיים בדקה ה-38.

תשע דקות בתוך המחצית השנייה הצליחה רמת גן לצמק הודות לשיתוף פעולה בין שניים מהצעירים. קמחזי מצא את רבח, שהכניע את מאנצ'ה הקרואטי. המלאבסים שוב נטלו את היוזמה והיו קרובים לשלישי. בקל החמיץ ממצב נוח ואילו דמארי מצא רק את הקורה. בסופו של דבר, היה זה מרואן קבהא הצעיר שדחק מקרוב בדקה ה-72 וקבע 1:3.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, אמיר כוכבי (עמית קובו, 46), פאבלו בואנדיה, ולדי רוזנפלד, חזי דילמוני (עומר חזום, 78), תמיר בן עמי, עמית קמחזי, אורי ביבי, יובל אשכנזי, לידור כהן, תמיר רבח (שון צופי, 63).

הרכב מכבי פתח תקוה: איבן מאנצה; אורי אוזן (אסי משיח, 76), ניצן דמארי, סטיבן פלה, אלירן דנין; סבסטיאן סנסוני, רועי בקל (דני פרדה, 66), מרואן קבהא (קובי גנון, 81), נבוישה מרינקוביץ' (יוסי אופיר, 70); טל בן חיים (דובב גבאי, 46), עומר דמארי.

בני יהודה - הפועל פתח תקוה 1:1

פתיחת משחק גביע הטוטו בין בני יהודה להפועל פתח תקוה נדחתה הערב (שבת) בגלל שבבלומפילד לא נכח רכב הצלה. השופט משה בוחבוט חיכה קרוב לחצי שעה עד שצוותי ההצלה הגיעו למקום ואז שרק לפתיחה.

על הדשא, בני יהודה ודרור קשטן נמנעו מאכזבה נוספת. אחרי ההדחה ממוקדמות הליגה האירופית מול שמרוק רוברס האירית, הזהובים פתחו את גביע הטוטו עם תיקו דרמטי, אבל שוב נראו קהים מאוד בהתקפה ונזקקו לשער של אסי בלדוט עמוק בתוך תוספת הזמן על מנת להימנע מהפסד נוסף.

הרכש החדש של קשטן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס הליטאי, ערך בכורה, כמו גם הנבחן הרוסי פאבל קומולוב שנכנס במחצית. מנגד, אלי מחפוד יכול להיות מרוצה מהרכש שלו. דודו ביטון, שהגיע מהפועל רעננה, נגח את שער היתרון בדקה ה-66. גם ג'וניור ויסה ואוהד קדוסי פתחו בהרכב המלאבסים,

בני יהודה המשיכה להיות מסוכנת גם במחצית השנייה. בדקה ה-60 השאיר אדרי למנשה ודורי שוב הציל. ארבע דקות מאוחר יותר ירה אבו זייד ממרחק מעל השער. אלא שהשער הגיע דווקא מן העבר השני. דודו ביטון נגח לרשת לאחר כדור קרן והעלה את הפועל פתח תקוה ל-0:1 בדקה ה-66. אבל ארבע דקות בתוך תוספת הזמן הגיע השוויון. ראלי הגביה כדור חופשי ובלדוט המחליף נגח פנימה וקבע 1:1.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד (סיניסה ליניץ', 70), לירוי צעירי (אסי בלדוט, 64), שלו מנשה, עומרי אפק (פאבל קומולוב, 46), איליה יברויאן.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, עמנואל מתיאס, גל כהן, דניאל אדו, עמירן שקלים, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי (ניסן אלקלעי, 75), גיא דיין (ארמון בן נעים, 85), ג'וניור ויסה (רפי דהן, 58), דודו ביטון (אור פישביין, 80), אוהד קדוסי (אלון תורג'מן, 61).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully