וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מי מסי חולם לאכול סטייק ארגנטינאי?

כוכב ברצלונה רוצה להודות לאלילו, נואל גלאגר, ויזמן אותו לקלאסיקו נגד ריאל. סרחיו בוסקטס: "מבטיח שנזכה בתארים"

לאחר שהתוודה כי נואל גלאגר הוא האיש שנותן לו השראה לעשות את הקסמים שלו, מתכנן לאונל מסי להזמין את נואל גלאגר, מנהיג להקת אואזיס, לצפות בו בקלאסיקו של ספרד, בין ברצלונה וריאל מדריד שייערך בסוף חודש נובמבר.

כזכור, מסי, חובב מושבע של הלהקה האנגלית ממנצ'סטר, סיפר כי הוא האזין ללהקה כחלק מהכנותיו לפני משחקים של נבחרת ארגנטינה במהלך המונדיאל בדרום אפריקה. ארגנטינה ומסי הודחו אמנם בבושת פנים על ידי נבחרת גרמניה ברבע הגמר, אולם מסי רוצה בכל זאת להודות לאליל שלו על חלקו בהצלחה היחסית של ארגנטינה עד אותו שלב.

מסי אמר לסאן הבריטי כי הוא יזמן את נואל לקאמפ נואו. "אולי הוא יסכים לתת הופעה חיה בפני הבחורים, ואז הם יראו איזו להקה גדולה זו אואזיס. כרגע, הם מסרבים לשמוע כל דבר שהוא לא קסביאן, (להקת אינדי רוק בריטית). נואל ואני גם יכולים לאכול ביחד סטייק ארגנטינאי עסיסי במסעדה דרום אמריקאית בברצלונה, ואם התוכנית שלי תעבוד, אואזיס תנגן במועדון הכדורגל הגדול ביותר בעולם - אחרי מנצ'סטר סיטי, כמובן".

בוסקטס: "פפ לא ייתן לנו לנוח"

קשר נבחרת ספרד וברצלונה סרחיו בוסקטס כבר סיים ליהנות מהצלחת הלה רוחה במונדיאל וכבר חושב על העונה הבאה. בוסקטס משוכנע שגם העונה, כמו בשנתיים הקודמות, בארסה תזכה בתארים. כזכור, בשנה שעברה זכתה בארסה באליפות ספרד, כאשר שנה לפני כן זכתה בכל התארים האפשריים, שישה במספר (אליפות וגביע ספרד, ליגת האלופות, הסופרקאפ הספרדי, הסופרקאפ האירופי ואליפות העולם לקבוצות), ובוסקטס מאמין שהיא תכניס לכיסה לפחות תואר אחד גם השנה.

"יש לקבוצה שלנו הרבה מאוד מוטיבציה, לפחות כפי שהייתה לנו בשנה שעברה, אם לא יותר", העיד בוסקטס עליו ועל חבריו. "פפ גווארדיולה לא ייתן לנו לנוח לרגע על זרי הדפנה. אם לא נזכה בתארים השנה, זה לא יהיה בגלל היעדר רצון, אבל אני מבטיח שנזכה בתארים".

בוסקטס אף התייחס בראיון למירוץ הדו סוסי שהפך שגרתי ומונוטוני בליגה הספרדית, ומאמין, משום מה, שהעונה יהיה שינוי. "הליגה לא מורכבת משתי קבוצות בלבד", אמר הקשר הקטלאני. "עבור טובת הכדורגל הספרדי, אני מקווה שהליגה לא תהיה של קבוצה אחת או שתיים. זה נכון שבארסה וריאל הכי טובות בליגה בגלל התקציב הגבוה שלהן ואיכות השחקנים, אבל אני מקווה שהמאבק על התואר יהיה בין מספר קבוצות רב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully