וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן דוד ודגן יבזורי חתמו בחולון

23.6.2010 / 18:55

הקבוצה של מיקי דורסמן ממשיכה להתחזק והחתימה את גארד מכבי חיפה בשנתיים האחרונות ואת הצלף של גלבוע/גליל עליון

הפועל חולון ממשיכה במסע הרכש שלה, ולאחר ששלשום (שני) חתמה עם מורן רוט לשנתיים הקרובות, סיכמה הבוקר הקבוצה של מיקי דורסמן ודני פרנקו עם עמית בן דוד לעונה הקרובה. בן דוד צפוי להחזיק במשבצת הרכז המחליף בחולון, כשכעת תחליט הקבוצה האם גם להשאיר את ניב ברקוביץ' כאפשרות נוספת בעמדה זאת, או לשחרר את השחקן ולהחתים גארד זר על חשבונו. מספר שעות לאחר הסיכום עם בן דוד, החתימה חולון את דגן יבזורי, שחקנה של גלבוע/גליל עליון בעונה שעברה, שהיה מבוקש גם בקבוצתו ובהפועל ירושלים.

בן דוד (32, 1.88) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך לקראת סוף גיל הנוער עבר למכבי רעננה. הוא היה מהשחקנים הבולטים בנבחרות הנוער והעתודה אך לא קיבל צ'אנס בבוגרת. אחרי ארבע עונות כשחקן ספסל במכבי רעננה הוא עבר להפועל חולון אך בה הוא גם לא בא לידי ביטוי, ואחרי עונה עבר להפועל צפת, שהייתה בליגת העל. בעונת 2001/2 העלה ביחד עם אבי אשכנזי את עירוני נהריה לליגת העל. אחרי עונה טובה במכבי ראשון לציון, הוא חזר לנהריה של אשכנזי ושיחק שם עד עונת 2006/7. בעונה לאחר מכן שיחק בהפועל גלבוע/עפולה וירד עם הקבוצה ליגה כשהוא קולע 9.2 נקודות ומוסר 3.3 אסיסטים. בשנתיים האחרונות חזר לזרועותיו של אשכנזי בחיפה, כשבעונה האחרונה רשם 5.1 נקודות ו-1.9 אסיסטים למשחק.

יבזורי (25, 1.93), גדל בהפועל משמר העמק, אך את הפריצה הגדולה שלו עשה בהפועל יקנעם/מגידו אותה הוביל מליגה א' עד הליגה הלאומית. בעונת 2007/8 חתם בהפועל עפולה/גלבוע, ולאחר שהקבוצה ירדה ללאומית עבר לגלבוע/גליל של עודד קטש. בעונה האחרונה השתדרג יבזורי למעמד של שחקן חמישייה, ואף קיבל זימון לסגל נבחרת ישראל. ב-20 משחקים רשם 7.4 נקודות ו-2.4 ריבאונדים למשחק.

פרסום ראשון: 23/6/10 11:33
עדכון אחרון: 23/610 18:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully