וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: סרביה ניצחה 0:1 את גרמניה

סרביה סומנה כנבחרת המפתיעה ומימשה את ההבטחה עם 0:1 על גרמניה, לא מעט בזכות הרחקה תמוהה של קלוזה (36). יובאנוביץ' כבש (38) וסיבך את הגרמנים. פודולסקי החמיץ פנדל

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על אוסטרליה, גרמניה סומנה כמי שאמורה ללכת עד הסוף במונדיאל. היכולת המעולה של הצעירים של יואכים לב נתנה איתות לגבי מה שעשוי לקרות. אלא שסרביה ידעה שללא ניצחון מול הגרמנים, הדרך שלהם הביתה פשוט סלולה. למזלה הרב היא הצליחה לסיים עם ניצחון, שהושפע לא מעט משיפוט שערורייתי של אלברטו אונדיאנו מלאנקו, שהתלהב בשליפת כרטיסים צהובים במחצית הראשונה, והמשיך עם הרחקה של מירוסלב קלוזה בצהוב שני בדקה ה-36. בסופו של דבר זה הסתיים עם ניצחון סרבי 0:1.

מילאן יובאנוביץ' שחקן נבחרת סרביה. רויטרס
לא המתין יותר מדי אחרי ההרחקה כדי לכבוש את שער הניצחון. יובאנוביץ' חוגג/רויטרס

גרמניה הייתה לוהטת נגד אוסטרליה, וגם הפעם היא הגיעה ללא מעט הזדמנויות במשחק. אלא שאותה הרחקה תמוהה של קלוזה טרפה את המשחק אצל הגרמנים, שנכנסו להלם, ושתי דקות בלבד לאחר מכן חטפו שער במבצע מרהיב של סרביה. מילאן יובאנוביץ' קינח עם בעיטה מהאוויר, שגרמה למנואל נוייר להוציא את הכדור מהשער ולכל כך הרבה לחץ בספסל הגרמני.

גרמניה ניסתה להשוות במהלך המחצית השנייה, אבל לא ממש הלך לה כשהנסיונות הבלתי פוסקים של לוקאס פודולסקי רק איימו על הסרבים, אך לא יותר מזה. בדקה ה-60 פודולסקי זכה בפנדל, אבל גם אותו הוא החמיץ והשאיר את לב מתוסכל. לצערו הרב של המאמן, הסגל שלו יתקצר עוד יותר לקראת המשחק השלישי והמכריע במחזור האחרון של שלב הבתים נגד גאנה.

השחקנים של רדומיר אנטיץ' סומנו עוד לפני הטורניר כמי שאמורים להפתיע וללכת קדימה. אחרי ההפסד המרגיז מבחינתם לגאנה בעקבות שער שהם ספגו בדקה ה-85, נפלה רוחם של השחקנים, אבל בכל זאת נראה שאולי התחזיות הראשוניות יתממשו. במחזור האחרון מחכה לסרביה אוסטרליה, ואם לא יקרה משהו יוצא דופן, היא בדרך הנכונה להעפיל לשמינית הגמר, כשמי יודע אם זו תהיה התחנה האחרונה שלהם בטורניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מחצית ראשונה

דקה 3 - מסוט אוזיל העביר כדור חכם לסמי חדירה, שבנגיעה הקפיץ, אבל הכדור שלו חלף מעל השער.

דקה 7 - וידיץ' ניסה להרחיק את הכדור אחרי מבצע קבוצתי מצוין של גרמניה, אבל הכדור הגיע לפודולסקי, ששלח פצצה מהאוויר קרוב שעברה ליד עמוד השער.

דקה 11 - ההזדמנות הראשונה של סרביה הגיעה כשמילוש נינקוביץ' קיבל כדור מצד שמאל ממילוש קראסיץ' והמשיך עם בעיטה מהאוויר שחלפה מעל השער.

דקה 22 - סמי חדירה מקבל כרטיס צהוב, אבל לא פחות מעניינת העובדה שזהו הכרטיס הצהוב הרביעי שהשופט שולף בשלב כה מוקדם.

דקה 30 - בסטיאן שווינשטייגר הכניס כדור למירוסלב קלוזה, שהמשיך עם בעיטה פנימה, אבל הקוון הרים דגל לנבדל שאכן היה.

דקה 33 - פיליפ לאהם ביצע עבירה 27 מטר מהשער על קראסיץ', השופט כמובן הוציא את הצהוב ואלכסנדר קולארוב לקח את הבעיטה החופשית, סובב ברגל שמאל והכדור עבר ליד השער.

דקה 36 - מירוסלב קלוזה עם עוד עבירה שטותית פגע ברגל של דיאן סטנקוביץ' והשופט היה נחוש להוציא את האדום. קלוזה בחוץ, גרמניה בעשרה שחקנים.

דקה 38 - גול! סרביה רצה קדימה וניסתה לנצל את היתרון המספרי שלה. קראסיץ' עם פעולה יפה נוספת באגף הימני העלה כדור לתיבת החמש אל זיגיץ', שהוריד מצוין למילאן יובאנוביץ'. הקשר עצר יפה בחזה והמשיך עם בעיטה מהאוויר קבעה 0:1 מפתיע לסרביה.

דקה 45 - כדור קרן הגיעה לסמי חדירה, שהפציץ את המשקוף, הכדור המשיך לתומאס מולר, שעם מספרת היה קרוב גם הוא להבקיע, אך קולארוב הציל את הסרבים.

מחצית שנייה

דקה 46 - שווינשטייגר העביר מצוין לפודולסקי, שהימר על בעיטה מרחוק, אבל הכדור שלו עבר ליד השער.

דקה 54 - שווינשטייגר סחט הצלה מולדימיר סטויקוביץ', אחרי בעיטה שלו מקצה הרחבה, כששוער נבחרת סרביה הצליח להדוף.

דקה 57 - אוזיל הכניס כדור עומק מעולה לפודולסקי, שנותר לבד מול השוער, אבל הבעיטה שלו פספסה בסנטימטרים את השער.

דקה 59 - עוד הכנסת כדור טובה של אוזיל לפודולסקי הסתיימה עם בעיטה מהאוויר שמצאה רק את הרשת החיצונית.

דקה 60 - נמניה וידיץ' נגע בכדור ביד בתוך הרחבה, קיבל כרטיס צהוב והשופט פסק על פנדל לזכות גרמניה.

דקה 60 - פודולסקי הימר על הפינה הימנית, אבל סטויקוביץ' הלך לאותה פינה ועצר את הפנדל של הגרמנים. זהו הפנדל המוחמץ הראשון במונדיאל.

דקה 67 - קראסיץ' נכנס דרך האגף הימני פנימה והעביר ליובאנוביץ', שהפגיז את המשקוף והיה קרוב לשני שלו ושל סרביה.

דקה 74 - קראסיץ' הגביה עוד כדור מצוין מצד ימין אל זיגיץ', שמשישה מטרים הכדור שלו נעצר רק במשקוף.

דקה 84 - פודולסקי קיבל עוד כדור מצוין, אבל שוב הבעיטה שלו חלפה רק ליד השער.

נבחרת גרמניה: מנואל נוייר, ארנה פרידריך, פר מרטסאקר, פיליפ לאהם, הולגר באדשטובר (מריו גומז 77), סמי חדירה, בסטיאן שווינשטייגר, מסוט אוזיל (קאקאו 70), תומאס מולר (מרקו מרין 70), לוקאס פודולסקי, מירוסלב קלוזה.

נבחרת סרביה: ולדימיר סטויקוביץ', ברניסלב איבנוביץ', נמניה וידיץ', נבן סובוטיץ', אלכסנדר קולארוב, מילוש קראסיץ', דיאן סטנקוביץ', זדרבקו קוזמנוביץ (רדוסאב פטרוביץ' 75)', מילאן יובאנוביץ' (דנקו לאזוביץ' 79), מילוש נינקוביץ' (גויקו קצ'אר 70), ניקולה זיגיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully