וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה לקדם את העברת ביוואן פרנסמן

23.5.2010 / 10:30

שחר ולוי, ששוהים בחו"ל, מחכים לתשובה מקינן. שחקן על מועד פתיחת האימונים: "לא דיברו איתנו". דיווח: עבדול בשירו מועמד

מכבי חיפה מנסה לקדם את העברת בלם מכבי נתניה ביוואן פרנסמן ובימים האחרונים החלו גישושים סביב השחקן. במשא ומתן מעורבים נציגיו של השחקן בחו"ל. המגעים מתקיימים מתחת לפני השטח ויואצו רק אם דקל קינן יודיע רשמית על עזיבה. בחיפה הבינו כי השחקן לא אמור לשחק במונדיאל, כך שמחירו לא יאמיר בצורה משמעותית וניתן יהיה לרכוש את כרטיסו.

כזכור, עוד בחודש ינואר פורסם כי אלישע לוי ביקש להחתימו לעונה הבאה אם קינן יעזוב. בחיפה ביקשו מהבלם להודיע בקרוב על עתידו משום שהדבר משנה את התוכניות של אלישע לוי לעונה הבאה. הבעלים יעקב שחר אמר כי הוא לא מתכוון להחתים אף בלם לפני שקינן יודיע סופית על עתידו. כפי שנכתב ביום ראשון שעבר, קינן וברק יצחקי מעדיפים אופציות מאירופה על פני מכבי חיפה בגלל איבוד האליפות, אך אם יצחקי יעבור בסופו של דבר חיפה תשאיל לבית"ר את תומר חמד, שי מימון וייתכן מאוד שגם את ישראל זגורי הצעיר. הבלם מור דהאן שיפתח עם חיפה את האימונים, עשוי לחזור אף הוא לקבוצה, לאחר שנעשה מעקב אחריו בעונה החולפת.

אפרופו משחק האליפות, שחקנים רבים בקבוצה טוענים כי מאז אותו משחק איש במועדון לא שוחח עימם בנוגע לעונה הבאה. כזכור, חלק משחקני הנבחרות הביעו מרמור בעקבות העובדה שאימוני הקבוצה ייפתחו ב-9 ביוני, מה שיאפשר לחלקם מנוחה של בין ארבעה לששה ימים בלבד ומבקשים לדחות אותם למועד סמוך יותר ליציאה למחנה האימונים באוסטריה, שייערך בין ה-27 ביוני ל-6 ביולי. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "מאז איבוד האליפות אף אחד לא דיבר איתנו בנוגע לעונה הבאה. נחכה שאלישע יחזור מחו"ל ואז בטח תתקבל החלטה בעניין. ברור שאנחנו מצפים שיתחשבו בנו". בסגלי שתי הנבחרות משחקים דקל קינן, שי מימון, עלי עוסמאן, ליאור רפאלוב, אייל גולסה ושלומי ארבייטמן.

החלטה נוספת שהתקבלה במועדון היא לא לנהל משא ומתן מתקדם עם אף קבוצה שמעוניינת בפיטר מסיללה לפני המונדיאל. בבפאנה-בפאנה מזכירים את שמו של השחקן יותר ויותר בימים האחרונים כמי שאמור לפתוח באופן קבוע בעמדת המגן השמאלי. בתקשורת בדרום אפריקה נכתב שמסיללה הוא אחד השחקנים הכי חשוב בסגל של הנבחרת.

בירם כיאל, שנחוש לעזוב את הקבוצה לאירופה טרם חתם על חוזה חדש ובחיפה היו מעדיפים שיעשה זאת כבר עכשיו, כדי לקבוע סעיף יציאה לחו"ל גבוה יחסית שיבטיח למועדון תמורה גבוהה. כיאל מסרב לחתום על החוזה וסוכנו עדיין מחפש עבורו הצעות בבלגיה, צרפת ואנגליה. בסביבתו של השחקן בדקו בימים האחרונים האם הוא יכול לקבל רשיון עבודה כדי לשחק באנגליה והתשובה לכך הייתה חיובית, לאור מספר המשחקים הרב שערך במדי הנבחרת בשנתיים האחרונות. שלומי ארבייטמן שמחזיק במספר הצעות מאירופה עדיין לא ממהר לעזוב ולא פוסל אפשרות לחתום על חוזה ארוך טווח במכבי חיפה.

בגאנה מדווחים כי מכבי חיפה הביעה את התעניינותה בכישרון העולה עבדול בשירו, המשחק בקבוצת סקונדי אילבן וויז. בקשר בן ה-18 מעוניינות גם אנדרלכט הבלגית, וולפסבורג והרטה ברלין הגרמניות, פריס סן ז'רמן הצרפתית וכן הקבוצות הבכירות בגאנה. בשירו משתייך גם לנבחרת הנוער של גאנה, וקבוצתו לא תהסס למכור אותו לאחר שחוותה ירידה.

בתקשורת האיטלקית מדווח כי לאציו עשויה לחדש את המגעים לרכישתו של אייל גולסה בקיץ הקרוב. השחקן, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד, הוזכר העונה כזכור גם כמועמד לעבור לבאיירן מינכן ודורטמונד. במכבי חיפה מעריכים כי העובדה שהשחקן אמור להתגייס בחודש יולי תקשה על מעברו וכי בכל מקרה עדיין לא התקבלה פניה רשמית בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully