וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "התקופה הכי חשובה בקריירה שלי"

קשר הפועל ת"א עדיין לא חושב על העונה הבאה והוסיף: "אנחנו מוציאים מעצמנו את המקסימום וזו גדולה של המאמן והשחקנים"

לפני שבוע בדיוק, ממש בשעות האלה, ידעו בהפועל תל אביב כי המשחק בקרית אליעזר הוא בבחינת לחיות או לחדול. משהו הורגש לפני שריקת הפתיחה, הבדל גדול מהתחושה שעמדה באוויר באותו מעמד בדיוק בעונה שעברה. בעוד האדומים הגיעו מאוד בטוחים למשחק, חיפה שידרה לחץ. את אותו שינוי בהפועל תל אביב הרגישו טוב דווקא עם סיום המשחק, כשלאחר החגיגות עם האוהדים ירדו השחקנים לחדר ההלבשה. שם פנה גילי ורמוט לשחקנים ואמר: "יש לנו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה. אם לא ננצח אותם, לא עשינו כלום".

גילי ורמוט קשר הפועל תל אביב חוגג עם איתי שכטר. ברני ארדוב
בחוץ חוגגים, בחדר ההלבשה ממתנים. ורמוט עם שכטר, רגע אחרי משחק העונה/ברני ארדוב

"אנחנו קבוצה יותר טובה מהעונה שעברה"

לאחר ההפסד בעונה שעברה אמר אלי גוטמן כי חסרים לו שחקנים עם אופי בקבוצה, מצב שהשתנה מקצה לקצה השנה. נראה כי מלבד העובדה שורמוט נמצא בכושר הטוב ביותר עד כה בקריירה, גם מחוץ לדשא הקשר הוא זה שמנהיג את החבורה האדומה לקראת עונה שבסיומה הפועל חולמת לזכות בדאבל. הוא מסרב, לפחות בינתיים, לדבר על סיפור סגור: "אין דברים אחרים שאנחנו יכולים לעשות עד סוף העונה או סוד שאנחנו שומרים לעצמנו", אומר מספר 14. "אנחנו מנסים להתרכז רק בעתיד הקרוב ונשארו לנו שני משחקים בליגה ולפחות אחד בגביע. לא מנסים לחשוב יותר מדי רחוק, אלא לבוא ולעשות המקסימום במשחק הקרוב, בתקווה שעד הסוף העונה ננצח".

- לפני חודשיים, כשאיבדתם נקודות באורווה להפועל פתח תקווה, היה לחץ גדול במועדון. אפילו אתם לא האמנתם שתהיו במקום הראשון.

"במועדון כמו הפועל תל אביב תמיד יש לחץ וציפיות. זה ככה בכל מועדון גדול, וברגע שמכבי חיפה מנצחת בכל משחק ואתה מפסיד נקודות זה מלחיץ. נכון, זה הלחיץ אז את כל המערכת. אבל ידענו שלכל קבוצה במהלך העונה יש משבר ואין קבוצה שמנצחת לכל אורך העונה. אפילו ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד הגדולות נופלות ומפסידות. ניסינו להתרכז רק בעצמנו, חשבנו על תוצאות טובות וכולם שמחים שזה הסתדר. בגלל זה גם ירד הלחץ".

- לאורך העונה איבדתם מספר שחקנים חשובים למערך, אבל זה נראה שזה לא ממש השפיע עליכם.

"האמת היא שכשביברס נאתכו עזב, הרבה אנשים חששו שזה יפגע בנו, אבל אז נכנס מנטש (זוראב מנטשאשווילי – ע.ג.) שתפס את המקום שלו והוכיח את עצמו. נמניה ווצ'יצ'ביץ היה בורג מרכזי בהתקפה, אבל השחקנים שהחליפו אותו ידעו לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. זה ייאמר לזכותו של גוטמן. בגלל השיטה הקבוצתית שחקנים נכנסים ישר לאותה שבלונה והרבה יותר קל להשתלב ולהציג יכולת טובה. יש לנו סגל מאוד קצר, הסגלים של מכבי תל אביב ושל בית"ר לא נופלים משלנו, אבל זו הגדולה של השחקנים ושל המאמן - אנחנו מוציאים מעצמנו את המקסימום העונה".

- אמרת שלמכבי חיפה יש סגל טוב, באמת האמנתם שאפשר לשנות את המצב בטבלה?

"נכון, אמרתי וזו עובדה, לחיפה יש סגל הרבה יותר עמוק ורחב, אבל זה לא אומר שלנו אין שחקנים טובים. אצלנו כל פציעה או חיסרון של שחקן זה קריטי, אבל זה בסדר - כקבוצה הוכחנו שמתגברים על הכל ואני שמח שהמחליפים הוכיחו את עצמם".

- וזה מה שהביא את השינוי במשחק העונה בקרית אליעזר?

"זה אחד מהדברים שעשו את זה. בסך הכל, אנחנו קבוצה עם יותר ביטחון עצמי מחיפה וגם קבוצה טובה יותר מהעונה שעברה. תוסיף על כך את העניין ששחקנים מהעונה שעברה התבגרו בעוד שנה, ותבין חלק מהסיבות שככה המשחק נגמר, למרות שחיפה קבוצה מצוינת והמשחק היה שקול לחלוטין. הראינו בגרות במשחק הזה".

- אם צריך לשים אצבע על משהו ספציפי שניצח לכם את המשחק?

"כשאתה מנצח לאורך העונה, אתה מתחיל להאמין בעצמך ולבנות את הביטחון העצמי. זה תהליך שלוקח לו זמן, אבל זה מה שעשה אותנו לקבוצה שאנחנו היום. אין קסמים בכדורגל, אולי למדנו קצת משנה שעברה. בגדול, אני חושב שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מהעונה שעברה וככה זה נראה על המגרש".

הדרבי? קודם רמת השרון

- איך אתם מצליחים אחרי המשחקים האחרונים לקחת בכל הרצינות את חצי הגמר מחר מול רמת השרון?

"זה באמת משחק שעל הנייר הוא מול יריב נחות, אבל רק על הנייר, כי גביע זה גביע ואני הדחתי לפני חמש שנים את הפועל תל אביב עם הפועל חיפה בחצי הגמר כשהיינו בליגה הלאומית. אי אפשר לדעת איך יתפתח המשחק ואסור לנו לבוא שאננים, כי רמת השרון מוכיחה בליגה הלאומית שהיא קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים. נלמד אותם ואני מאוד מקווה שלא נפשל. אנחנו ממש לא מרגישים שזה קטן עלינו. אנחנו מכבדים כל יריבה וכמו שכבר אמרתי, לא רוצים שהדברים יתפתחו בצורה לא טובה על הדשא. נבוא דרוכים מאוד למשחק וננסה להראות שאנחנו הקבוצה הטובה יותר על הדשא".

- עוד לפני המשחק מחר, היום יש משחק שגם יכול לקבוע את גורל האליפות. אתה צהוב היום?

"ברור שאני אחזיק אצבעות למכבי תל אביב, זה משהו טבעי. אם הם ינצחו את חיפה היום זה יהיה טוב בשבילנו".

- קונה את התיאוריה שכל הליגה נגדכם ומכבי יתנו את המשחק לחיפה?

"אין דברים כאלה ואני לא מאמין ששחקן שעולה על המגרש לא רוצה לנצח. אנחנו אמנם הקבוצה הכי לא אהודה בליגה, אבל יש שידור בטלוויזיה והאצטדיון יהיה מלא. כל אחד רוצה להיות טוב, וכל הדברים שאמרו שהקבוצות יעשו כדי שאנחנו לא ניקח את האליפות, אני ממש לא מאמין בהם".

- אם מכבי תנצח, תוכלו להבטיח כמעט בוודאות את האליפות בדרבי?

"אני לא מוכן לדבר על זה בינתיים. אנחנו צריכים לנצח כל משחק עד סוף העונה וזה הולך להיות אחד הדרבים החמים שהיו. משחק מאוד קשה בשבילנו. קשה לנצח כל קבוצה שלוש פעמים בעונה ובמיוחד את הדרבי. אפילו הסטטיסטיקה לא לטובתנו, כי אין כמעט דוגמאות בעבר שהפועל ניצחה שלושה דרבים בשנה, וגם בעונה שעברה לא הצלחנו לעשות את זה בליגה בדרבי האחרון. זה יהיה אולי האתגר הכי גדול שלנו העונה, ואני מאוד מקווה שנצליח. מעבר לדרבי עצמו, זה משחק שיכול להשפיע על האליפות ואנחנו נהיה חייבים לנצח אותו".

- האוהדים שרו לכם "הדרבי הוא מעל הכל". קונה הפסד בדרבי וזכייה באליפות?

"אני לא חושב שיש אופציה כזו ולכן לא אכנס עכשיו לאם ולדברים כאלה. המטרה שלנו היא האליפות העונה ורק בזה אנחנו מתרכזים. לנצח בדרבי זה חלק מזה".

- אם תקחו את האליפות, תישאר בהפועל כדי לשחק בליגת האלופות?

"הכל פתוח לקראת הקיץ, אני לא שולל כלום. אי אפשר לדעת מה יהיה ואני מנסה להתרכז בשבועיים האחרונים שנותרו לנו עד סוף העונה. אלה השבועיים הכי קריטיים להפועל, וגם לי כשחקן זו התקופה הכי חשובה בקריירה עד עכשיו. אני מנסה לא לחשוב על זה ולהתרכז במשחקים שנותרו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב חוגג ניצחון. ברני ארדוב
עזבו אותו מלדבר על העונה הבאה, קודם תנו ליהנות. ורמוט בעוד רגע של אושר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully