וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני באר שבע צוחקים על ויקו חדד

4.3.2010 / 19:13

ביקורת על שיטת העבודה של המאמן: "שכח שאנחנו לא קבוצת ילדים". רביבו המושעה הוצא מהאימון לפני תרגול ההרכב

מאמן הפועל באר שבע ויקו חדד הורה היום (חמישי) במהלך האימון לקשר דוד רביבו להתאמן לבד עם מאמן הכושר והוציא אותו מהתרגול לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. יש לציין כי רביבו, למרות שהושעה, עורך אימונים רגילים עם הקבוצה והיום, פתח את האימון כרגיל עם יתר חבריו. כשחדד החל לתרגל את ההרכב לקראת המשחק וחילק את השחקנים לשתי קבוצות, הוא הורה לרביבו לצאת החוצה ולהתאמן עם מאמן הכושר. רביבו נפגע מאוד ואמר לחבריו: "לא מספיק שהשעו אותי, עכשיו גם מתנהגים אליי בצורה כזאת".

ללא קשר לתקרית, שחקנים ביקרו בסיום האימון את צורת העבודה של חדד. השחקנים נדהמו כשחדד הגיע לאימון עם קלסר ועבד על יסודות כדורגל. שחקנים בקבוצה סיפרו: "הוא עובד בשיטות של פעם. הוא התחיל ללמד אותנו כדורגל מהיסודות. כנראה הוא שכח שלא מדובר בקבוצת ילדים. בניגוד אליו, גיא עזורי ידע בדיוק על מה לעבוד איתנו". שחקנים בקבוצה הוסיפו: "הוא נכנס לחדר ההלבשה עם הקלסר משנות ה-90. באחת הפעמים הוא טעה בשמות של שחקנים".

חדד תרגל הרכב שכולל את יוסי אופיר כמגן ימני במקומו של אביתר אילוז, אותו החליט לעלות לקישור, כדי שיתמוך בהתקפה. כמו כן, נראה כי אייל שן יפתח על הספסל ואת מקומו יתפוס משה אסולין הצעיר שישחק בצד שמאל. מוחמד אדמו אמור להיות קשר אחורי יחיד. "עם כל הבעיות שיש לנו בהגנה, דווקא שן צריך לצאת החוצה?", שאלו בקבוצה. "זה השחקן שמחזיק אותנו מאחור". חדד יפתח עם שני חלוצים כשאוהד קדוסי יפתח לצידו של ברק בדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully