וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת: דואני ושיש סיכמו, טגה בדרך

דור בלך

5.1.2010 / 12:59

נועלת הטבלה סיכמה עם שני שחקני ההגנה של הפועל תל אביב. קשר מכבי נתניה קיבל אישור לנהל מו"מ. קובי חסן על הכוונת

מכבי אחי נצרת ממשיכה במסע החימוש. לאחר שאתמול (שני), נחת למבחנים השוער הצרפתי פלוריאן לוקיני, היום צפויים להצטרף לקבוצה בלם הפועל תל אביב רמי דואני וחברו לקבוצה גל שיש, שסיכמו בקבוצה אמש ויגיעו בהשאלה. סוגרת הטבלה תיפגש היום גם עם קשר מכבי נתניה אמייה טגה, שקיבל אישור מקבוצתו לנהל משא ומתן עם כל קבוצה.

טגה עצמו מעוניין לעבור לקבוצה, אך רוצה קודם כל לשוחח עם ג'ון גרגורי ולוודא כי הוא מגיע כשחקן מרכזי. בסיום העונה מסתיים חוזהו של טגה בנתניה וכבר עכשיו הוא יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתחפוץ בו לעונה הבאה, אך טגה נותן כרגע עדיפות לנתניה. לא מן הנמנע כי אם נצרת תשאר בליגה ימשיך שם טגה גם בעונה הבאה ויעזוב את נתניה. הקשר חזר העונה למגרשים לאחר שנתיים של היעדרות בגלל פציעות, אבל מיעט לקבל הזדמנויות.

בנצרת יפנו היום גם לסוכנו של קובי חסן, רועי דניאל, בבקשה לצרף את השחקן לקבוצה. הקשר, ששוחרר מרהפועל רמת גן, ירצה חוזה דומה לזה שקיבל במכתש ולא יתפשר על סכומים נמוכים. בקשר מעוניינת גם הפועל חיפה. בנצרת החליטו לנסות ולפנות פעם נוספת לאוהד כהן בבקשה שיצטרף לקבוצה. השוער הבהיר לאנשי המועדון לפני מספר ימים כי באופן עקרוני אין לו בעיה להצטרף לקבוצה, אך נכון לעכשיו הוא לא מתכוון לוותר למכבי פ"ת על חוזהו.

בינתיים, בנתניה עצמה, קבוצת ניו יורק רד בולס מה-MLS, ממנה הגיע ליאוניד קרופניק לעיר היהלומים, הבטיחה הערב לקבוצה כי בתוך 24 שעות תשלח את טופס השחרור הבינלאומי של הבלם. אם אכן כך יהיה, והשחרור יגיע עד יום חמישי, תוכל נתניה להעבירו בבקרה והוא יעמוד לרשות ראובן עטר במשחק הקבוצה מול הפועל עכו ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully