וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף רוזן אישר כי הוצע לו להצטרף למכבי ת"א

איתן נוח

18.10.2009 / 21:57

הבעלים של מכבי חיפה התייחס להצעה שקיבל מהצהובים ערב הפיינל פור: "עניתי שאני הבעלים המאושר של מכבי חיפה"

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

מכבי חיפה פתחה היום (ראשון) רשמית את העונה עם מסיבת עיתונאים חגיגית, בה נכחו כל נושאי התפקידים בקבוצה, נותני החסות וראש עיריית חיפה יונה יהב. עד כה מכרו בקבוצה כאלף מנויים ובהנהלה מצפים כי עד תחילת העונה יימכרו עוד כחמש מאות מנויים. במסיבת העיתונאים בישרו כי בסוף העונה הקרובה ישופץ אולם רוממה, ויוגדל לתפוסה של 5,000 מקומות ישיבה.

הבעלים ג'ף רוזן: "בשנה שעברה הייתה התנסות מדהימה לכולם. כל העיר נהנתה מהדרך שלנו מהליגה הלאומית אל המקום השני. נעשה הכל כדי לשחזר את ההישג. המטרה שלנו היא ללכת לאירופה. בתחילת הקיץ היססנו, אבל הכוונה שלנו היא להגיע לשם. מטרה נוספת שלנו היא למלא את רוממה בכל משחקי הקבוצה העונה ולא רק במשחקים נגד מכבי תל אביב".

המאמן אבי אשכנזי: "ההישגים שלנו התבטאו בעיקר בזה שהקהל החיפאי התלהב ונהנה. התכנסנו בקיץ במיאמי כדי לבנות את הקבוצה הטובה ביותר, המוטו שלנו היה לשמר כמה שיותר מהעונה הקודמת. עד עכשיו אני מרוצה לחלוטין מהסגל. אני בטוח שנוכל לדחוף את הקבוצה לאן שצריך". בהמשך התייחס אשכנזי לסוגיית אירופה. "כשהולכים לאירופה אכן קיים חשש לא לעמוד בעומס. אני בעד לשחק באירופה, כמו גם ג'ף. כל מה שג'ף ביקש בתחילת הקיץ זה עוד קצת זמן בשביל לדעת האם נוכל לעמוד בזה, וזה זמן שלא יכלו לתת לנו".

הקפטן עידו קוז'יקרו: "אני בשנה השנייה שלי פה, ואני שמח להיות חלק מהקבוצה והארגון. כשהגענו לפה המטרה הייתה להחזיר את השחקן החיפאי, ואפשר להגיד שהצלחנו. אני שמח שרוב הסגל נשאר, זה מראה על רצינות".

ראש עיריית חיפה יונה יהב התייחס להרחבת רוממה: "אנחנו רוצים שבאולם יהיו 5,000 מקומות, כדי שנוכל לארח משחקים אירופאים. הקבוצה היא גאוות העיר. שאלתי את הקפטן (עידו קוז'יקרו, א.נ) איפה הוא מעמיד את הקבוצה השנה והוא ענה לי ש'מקום אחד גבוה יותר מבשנה שעברה'".

רוזן: "מדוע שארצה להיות שותף קטן במכבי תל אביב?"

מאוחר יותר התיישב רוזן לשיחה עם "חדשות הספורט", בה אישר את הידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט ביום שלישי, ה-22 בספטמבר, לפיה ערב הפיינל פור, הוצע לו להצטרף כאחד הבעלים של מכבי תל אביב. "פנו אלי לקראת סוף העונה כדי לברר אם אני מוכן להיכנס בתור שותף באחוז קטן מאוד במכבי, ואז עניתי לאדם שאני הבעלים המאושר של מכבי חיפה", אמר רוזן. "מדוע שארצה להיות שותף קטן במכבי תל אביב? זה היה כבוד שפנו אלי, אבל לא היה לי עניין בהצעה", הוסיף האמריקאי.

עדכון ראשון: 15:57

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully