וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימי באוורס סיכם בקאזרטה

31.7.2009 / 19:42

אחרי 4 עונות בישראל, יעזוב גארד הפועל ירושלים לאיטליה, שם צפוי לשדרוג משמעותי בשכרו. רון לואיס מנהריה עבר לנימבורק

קאזרטה האיטלקית הודיעה הערב (שישי) באתרה הרשמי על סיכום עם גארד הפועל ירושלים בשלוש העונות האחרונות, טימי באוורס. לפי האתר של הקבוצה שסיימה העונה בתחתית הליגה האיטלקית, עסקת העברתו של באוורס תיחתם בשעות הקרובות, לאחר שבין הצדדים קיימים הבנות כספיות. "אנחנו נמצאים בישורת האחרונה של ההעברה הזאת", אמר נשיא המועדון קלאודיו קאפוטו, "אני בטוח שטימי באוורס וקאזרטה יוכלו לייצר בקרוב מוזיקה לאוזני האוהדים". הקבוצה האיטלקית כבר החתימה הקיץ רכש נוצץ בדמותו של ג'ומיין ג'ונס.

באוורס (27, 1.88) הגיע לישראל בתחילת עונת 2005/6 למ.כ גבעת שמואל של מוטי אמסלם, והיה האחראי העיקרי על מסע ההתאוששות המדהים של הקבוצה, תוך כדי שהוא זוכה בתואר מלך הסלים. בעונה לאחר מכן הוא עבר לקבוצת הכוכבים של דן שמיר בהפועל ירושלים, שכללה את חברו למכללת מיסיסיפי סטייט מריו אוסטין. ב-3 העונות שלו בקבוצה זכה באוורס בשני גביעים, אך במשחקי הפלייאוף החשובים לא הצליח לספק את הסחורה. בסיום העונה היה ברור כי באוורס יעזוב את ישראל כי כל קבוצה שהייתה רוצה להעסיקו הייתה חייבת לשלם מס גבוה בשל תקופתו בישראל. בעונה החולפת רשם במדי ירושלים 16 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים.

* שחקנה של עירוני נהריה בעונה שעברה, רון לואיס, חתם במדי נימבורק הצ'כית, שאותה מדריכים הישראלים מולי קצורין ועוזרו ננו גינזבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully