וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא עזורי בודק אופציות מהמכביה

1.7.2009 / 20:06

הפועל באר שבע גברה 0:2 על נבחרת ארה"ב למכביה, והמאמן שוחח עם מספר שחקנים. אילוז יחתום על חוזה משודרג, זולו עשוי לקבל שחרור

מאמן הפועל באר שבע, גיא עזורי, שוקל לשחרר את הקשר הזמבי ג'סטין זולו ולהחתים במקומו חלוץ זר. סגל הקבוצה כולל כרגע שלושה חלוצים: אוהד קדוסי, חנן פדידה והחלוץ מגינאה, פטה בנגורה, שחתם השבוע על חוזה במועדון. עזורי טוען כי שהוא "מעוניין בארבעה חלוצים בסגל", וככל הידוע הנחה סוכני שחקנים לחפש חלוץ זר. הסיבה לכך היא הכישלון במשא ומתן עם חלוצים ישראלים בכירים. לאחרונה בדקה הקבוצה אפשרות לצרף את חלוץ מ.ס אשדוד, עידן שריקי, אך עלותו הורידה את מועמדותו מהפרק. גורם במועדון אמר היום כי "הסיכויים שזולו ישוחרר שווים".

בינתיים, זולו עדיין שוהה בזמביה ומטופל על ידי רופא הנבחרת המקומית. השחקן, שעבר לאחרונה ניתוח ארתוסקופיה, היה אמור להגיע בתחילת השבוע לארץ אבל הודיע שיאחר את הגעתו ליום שישי.

היום (רביעי) קיימה הקבוצה משחק אימון מול נבחרת המכביה של ארצות הברית וגברה עליה 0:2. את השערים לבאר שבע כבשו אייל שן ואביתר אילוז, שאמור לחתום על חוזה משודרג של 60 אלף דולר, שישאיר אותו עונה נוספת.

במועדון עקבו אחר שחקני היריבה וזאת לאור העובדה שבעבר קיבל מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, המלצות על הבלם ליאוניד קרופניק ששיחק אז בנבחרת ארצות הברית במכביה, וצירף אותו לקבוצה. המאמן עזורי שוחח בסיום עם מספר שחקנים באשר לאפשרות הצטרפותם. הקשר זוהר חוגג שוחח אתמול עם עזורי וקיבל הודעה רשמית על שחרורו.

עדכון ראשון: 14:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully