וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב מכבי ראשון לציון לא ייפגע

19.5.2009 / 15:13

אושר תקציב הספורט בעיריית ראשל"צ: קבוצת הכדורסל תקבל גם העונה 4 מיליון שקל. עופר ברקוביץ' המועמד המוביל להמשיך בעמדת המאמן

אחרי עונה לא מוצלחת, שהסתיימה בהשארות דרמטית בליגת העל, יכולה מכבי ראשון לציון לנשום לרווחה גם מבחינה כלכלית. מחזיק תיק הספורט בעיריית ראשון לציון, איתן שלום, העביר בימים האחרונים את תקציב הספורט של העירייה לשנה הקרובה ובו מובטח סכום כסף של 4 מיליון שקל לקבוצה הבוגרת, סכום זהה לזה שקיבלה בשנה לפני כן. מאז כניסתו לתפקיד של ראש עיריית ראשון לציון החדש דב צור, הייתה עננה מסוימת סביב התקציב שתקבל הקבוצה מהעירייה, אך כעת יוכלו הכתומים להמשיך את הכנותיהם לקראת העונה הבאה.

הנהלת הקבוצה ערכה ביום שישי האחרון ישיבה מסכמת של העונה, ובו הוחלט להפיק מספר לקחים מהעונה שעברה, גם בתחום הקבוצה הבוגרת. ראשי הקבוצה כבר ישבו עם עופר ברקוביץ', המועמד המוביל לאימון הקבוצה גם בעונה הבאה, אך טרם סוכמו התנאים בין הצדדים. רק במידה והצדדים לא יגיעו לכדי הבנות, יפנו בראשון לציון למועמדים נוספים לתפקיד. בגזרת השחקנים התמונה לא ברורה גם כן. אבי סוכר, עודד שעשוע וגילי מוסינזון מחזיקים בחוזה לעונה נוספת, כשהאחרון ככל הנראה לא ימשיך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully