וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר רמת גן ניצחה 0:1 את קרית שמונה

דור בלך

21.2.2009 / 20:58

ברק בדש כבש כבר בדקה ה-10 וסידר ניצחון ביתי ראשון העונה לקבוצה של דודו דהאן. משחק 13 ברציפות לאורחים ללא ניצחון. התחתית רותחת

הכח עמידר רמת גן חזרה היום (שבת) באופן רשמי לליגת העל. לא רק שהיא השיגה ניצחון ביתי ראשון העונה, 0:1 על קרית שמונה, היא גם צמצמה את הפער מהקבוצה הצפונית לנקודה בלבד. דודו דהאן ודאי גם היה שמח לשמוע את התוצאה מסכנין, שם ניצחה אשדוד 0:1. כעת, נוצרה בליגת העל תחתית משולשת.

מגיעות הרבה מחמאות לדהאן והשחקנים שלו. מבחינת סגל, הכח היא הקבוצה החלשה בליגת העל, אבל מדי שבוע היא מציגה לב, נשמה ומלחמה ומסרבת להרים ידיים, להתפרק או להיכנע. ברק בדש, שחזר להרכב לאחר משחק מצוין בגביע, כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה ה-10, לאחר טעות חמורה של השוער, דני עמוס.

בקרית שמונה המצב בכי רע. הקבוצה הצפונית, למרות החלפת המאמן והרכש הגדול בחודש ינואר, רשמה משחק 13 ברציפות ללא ניצחון ליגה. האורחים לא מצליחים להתרומם וספגו הפסד שני העונה להכח. תסמונת העונה השנייה - עולה חדשה שהצליחה מאוד בעונתה הראשונה בליגת העל אך מתרסקת לאחר מכן, מכה קשה בקבוצה של איזי שרצקי. לבעלים כדאי לזכור מה קרה להפועל נצרת עילית ולהתעורר. אחרת, הקבוצה שלו תמצא עצמה בליגה השנייה.

מאמן המנצחת, דודו דהאן, אמר בסיום: "היה משחק בתנאי מגרש לא קלים, ולכן הוא לא התפתח לרמה גבוהה, אבל הקבוצה שרצתה יותר ניצחה. אני שמח שסוף כל סוף השגנו ניצחון ביתי ראשון העונה. יחד עם הניצחון בגביע, אנחנו במומנטום חיובי. אני מקווה שנהיה פקטור במאבק עד לסיום העונה. אין לנו ספק שאנחנו יכולים להישאר בליגה, במיוחד עכשיו כשצמצמנו את הפער".

מהלך המשחק

דקה 5: טוקורה קיבל כדור מול שער חשוף, אבל בעט כדור חלש החוצה.

דקה 7: אבידור הגיע לעימות ישיר מול מאייבי, אך מהפינה השמאלית של הרחבה בעט כדור חזק ליד הקורה.

דקה 10: גול! טעות חמורה של דני עמוס שיצא משערו למרחק 25 מטרים ופספס את הכדור. בדש ניצל את המתנה וכבש מול שער ריק. 0:1 להכח.

דקה 52: בדש הגיע לעימות ישיר מול עמוס, אך לא הצליח לכבוש את השני שלו.

דקה 82: בני חדד מצא את דידי אונגר שירה לעבר השער, עמוס עצר מצוין.

דקה 90: הכדור הוגבה לעברו של אבידור, שמהאוויר שלח כדור שטס החוצה. החמצה גדולה לקריה.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש, תמיר פור, איתן טיבי, מייקל טוקורה, עומר רפס (בני חדד, 79), עידן ויצמן, ברק בדש, ג'וזף נואפור (דידי אונגר, 83).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, דני בונדר, לואיס גוטיירז, סלאח חסארמה, רן קוז'וק, מיגל סבאסקו (ירו בלו, 68), פול קסאני, תומר סוויסה (עידן סרור, 78), גיא צרפתי, יובל אבידור, טודור קולב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully