וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: הקנס קוצץ בחצי

דור בלך

17.2.2009 / 15:06

השחקנים נפרדו לבסוף רק מ-5,000 שקלים, במקום 10,000.פרננדז ואלברז נמנעו מלתקשר עם חבריהם באימון, למרות שיחה שנערכה

על אף שיחה שנערכה הבוקר לפני האימון בין כריסטיאן אלברז ודריו פרננדז לברק יצחקי, דוד אמסלם ואריק בנאדו, בה לובנו העניינים, המתיחות בין השניים לבין שאר שחקני הקבוצה נמשכה גם הבוקר (שלישי) באימון בית"ר ירושלים. כזכור, שחקני הקבוצה האשימו את צמד הדרום אמריקאים בכך שלא התאמצו במשחק מול קרית שמונה, לכאורה לאור הקנסות שספגו כל השחקנים על סך עשרת אלפים שקלים בעקבות התבוסה להפועל תל אביב. גם היום השניים נמנעו ככל האפשר מלתקשר עם עמיתיהם. "דריו גם ככה מתבודד בדרך כלל, אבל כריסטיאן מאוד חברותי", סיפר שחקן בקבוצה. "הם ביחסים קרובים בגלל השפה, ועכשיו יש הרגשה שהם מתכנסים בעצמם". שחקן נוסף אמר: "אני מאמין שתוך יומיים שלושה המצב יחזור לקדמותו".

פרנדז עצמו הסתפק היום באימון ריצה עקב חבלה בברכו, ולאחריו עבר טיפולים. אבירם ברוכיאן הסתפק בטיפולים בלבד עקב רגישות בברכו, כשעידן טל החולה קיבל שחרור מהאימון. מיכאל זנדברג התאמן וצפוי להיות כשיר למשחק מול בני יהודה בשבת. ברק משה הצעיר, שנפצע במשחק קבוצת הנוער מול הפועל פ"ת, לא התאמן ויימשיך להיעדר מאימונים עד לסוף השבוע, אך צפוי להיות כשיר ולהיכלל בסגל המשחק לשבת.

היום קיבלו שחקני הקבוצה את המשכורות שלהם, כשכל אחד מהם מקבל 5,000 שקלים קיצוץ, בהמשך לקנס שקיבלו אחרי התבוסה להפועל תל אביב (4:0). במקור הקנס עמד על 10,000 שקלים, אבל בקבוצה הוחלט לקצץ בחצי את העונש. עוד נמסר כי מבחינה חוקית הקנס לא יכול להיות מועבר לקופת המועדון ולכן ככל הנראה יועבר הכסף לצדקה שיבחרו השחקנים.

בית"ר תמשיך במכירת כרטיסים מוזלים גם למשחק הזה, כשהמחירים יעמדו על 60 שקלים למבוגר ו-30 לילדים ברוב יציעי האיצטדיון, כשביציעים המסומנים המחירים יעמדו על 70 ו-35 שקלים בהתאמה. הדאבליסטית לא תפתח את היציע הצפוני - מעוז אירגון "לה פמיליה", לאחר שראשיו הגיעו להסכמה עם ראשי בית"ר על חזרתם ליציע המזרחי, יחד עם ותיקי הקומץ, על מנת לחסוך עלויות שיטור ואבטחה במשחקים בהם לא צפוי קהל רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully