וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שחקני כדורגל פלסטיניים נהרגו בעזה

איימן אל קורד השאיר אחריו 3 ילדים. וואג'יח מושטאהי, שחקן הנבחרת האולימפית נמנה על הג'יהאד האיסלמי ונהרג כתוצאה מקרב עם צה"ל

הלחימה בין ישראל לחמאס ממשיכה להכות הדים גם בעולם הספורט, ואם עד כה ההשלכות היו הפגנות כנגד קבוצות ישראליות ששיחקו בחו"ל או חשיפת חולצה עם מסר בעד פלסטין כזה או אחר, הרי שהשבוע נרשמה עליית מדרגה. הערב (רביעי) מסרה ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל כי שני שחקנים שלה נהרגו השבוע כתוצאה מתקיפות צה"ל. מדובר באיימן אל קורד בן ה-28, ששיחק בעבר בנבחרת, ובוואג'יח מושטאהי, שהיה חבר בנבחרת האולימפית הפלסטינית.

אל קורד, שהשאיר אחריו 3 ילדים, נהרג לפני כיומיים. "מותו הוא אובדן גדול לכדורגל הפלסטיני", אמר חסן בלאווי, לשעבר מאמן בנבחרת פלסטין. "כל חבריו לקבוצה בהלם". אלא שאם מותו של אל קורד היה טרגי, הרי שזה של מושטאהי קרה מסיבות אחרות. הג'יהאד האיסלמי הוציא הצהרה כי מושטאהי נמנה על לוחמיו, ונהרג בקרב עם חיילי צה"ל.

מצרים תעביר את ההכנסות ממשחק ידידות לתושבי עזה

ההתאחדות לכדורגל במצרים הודיעה היום (רביעי) כי כל ההכנסות ממשחק הידידות הקרוב של הנבחת המקומית מול נבחרתה של קניה, יועברו לתושבי עזה, השרויים במצור מאז התחיל המבצע הקרקעי של צה"ל ברצועה. יו"ר ההתאחדות המצרית, סמיר זהר הודיע על ההחלטה, לאחר שבשבוע שעבר נפגש עם משלחת מטעם ההתאחדות לכדורגל הפלסטינאית, ובה הביע את תמיכתו ותמיכת ההתאחדות בתושבי עזה.

זו אינה הפעם הראשונה בה מביעים המצרים תמיכה פומבית בעם הפלסטיני גם על מגרש הכדורגל. בשנה שעברה שחקן הנבחרת, מוחמד אבוטריקה נקנס על ידי ההתאחדות האפריקאית על כך שהביע מסר פוליטי בזמן אליפות אפריקה בגאנה, בה חשף חולצה עם מסר תמיכה בעם הפלסטיני.

תמיכת האיגוד המצרי מעניינת במיוחד, מאחר ומצרים עד כה עמדה בראש רשימת המדינות עליהם זעמו בקרב החמאס בעזה, על כך שלא פתחו את המעברים לצד שלהם, ועל כך שלא גינו מספיק בחריפות לדעתם את פעולות צה"ל ברצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully