וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אסולין: "מקווה שלא יהיה לי קשר איתו לעולם"

22.9.2008 / 13:45

אשתו של ליאור אסולין, הנחשד שהיכה אותה, מגוללת את השתלשלות האירועים שהובילו לפיצוץ: "הוא הבטיח שייגמל מהימורים"

ליאור אסולין, חלוץ מכבי פתח תקווה, נחקר אתמול (ראשון) במשטרת כפר סבא לאחר שאשתו מורן הגישה נגדו תלונה כי היכה אותה. בתום החקירה הוצא נגד אסולין צו הרחקה מביתו בראשון לציון והוא שוחרר למעצר בית אצל הוריו. מי שליווה את אסולין בחקירה ואף הבטיח כי השחקן לא יתקרב לבית אשתו בראשון לציון, הוא מנהל מכבי פתח תקווה, איציק לוזון.

מורן אסולין לא אהבה לקרוא את ההאשמות כנגדה, כאילו משפחת אסולין ובעלה, ליאור אסולין, התלוננו נגדה במשטרה וביקשה למסור את גרסתה להשתלשלות העניינים לכתבנו רענן ברנובסקי.

"במשך חודש ימים ליאור לא היה בבית. ברוב המקרים הוא היה אצל ההורים שלו ברעננה ואני עם שלושת הילדים שלנו בדירה המשותפת שאנו שוכרים בראשון לציון. בשבוע שעבר הוא יצר איתי קשר בכוונה לחזור, ולאחר שיחות בהם הבטיח שישתנה וילך לגמילה מהימורים החלטתי לתת לו הזדמנות אחרונה. בגלל שיפוצים שנערכים בבית שלנו בהרצליה, לשם היינו אמורים לעבור בעוד כחודש, הסכמתי לבוא עם הילדים ולגור אצל ההורים שלו.

"ביום חמישי לקחתי את הדברים, נסעתי לבית ההורים של ליאור והיה נדמה שהחיים יהיו ורודים סוף סוף. מהר מאוד התבדיתי וכבר ביום שישי מצאתי אותו בחדר מהמר", המשיכה לספר אסולין. "הפעם באמצעות אתר אינטרנט במחשב. התעצבנתי ורציתי ללכת. הבנות כבר ישנו, לכן אמרתי לו שאבוא בבוקר לקחת אותן והוא אמר 'בסדר'. ברגע שבאתי לצאת מהבית עם הבן הבכור, אמא שלו קפצה ולא נתנה לי לצאת בטענה שאם אני רוצה ללכת עליי לקחת את שלושת הילדים.

"הערתי את הבנות וכשבאתי לצאת עם שלושתם היא (אמא של ליאור – ר.ב.) אמרה לי שהיא תזמין עובדת סוציאלית בגלל שהתכוונתי להוציא את הילדים בשעה אחת בלילה מהבית. אחרי זה, היא ואבא של ליאור עמדו ליד הדלת ולא נתנו לי לצאת. הלכתי לחדר, שם ישבתי שעה ושמעתי איך היא מדברת עליי מבעד לדלת, בצורה מבישה ומחפירה.

"אמא שלו התחילה לצעוק שהילדים שלי כל הזמן חולים ושאני לא מתפקדת כראוי, כמו שאמא צריכה לתפקד. פה כבר הרגשתי שאני לא יכולה יותר, כי כשהבן שלהם לא נמצא אני גם אמא וגם אבא של הילדים שלי, וברוך השם לא חסר להם דבר. לא יכולתי יותר, קמתי והלכתי לדלת, אבא שלו תפס אותי ביד, דחף אותי ולא נתן לי לצאת. הם נעלו אותי בחדר ולא היה לי עם מי לתקשר בגלל שליאור לקח לי את הסלולארי ואת המחשב הנייד".

"אמא שלו אמרה לי 'גם אם את מתה את לא נוגעת בילדה'"

"אחר כך אמא שלו התקשרה לאחותו ולאח שלו שיבואו, ואיכשהו, אחרי שהם באו, הצלחתי לצאת מהבית עם שלושת הילדים", המשיכה לגולל אסולין את הסיפור. "משם נסעתי עם שלושת הילדים למשטרת רעננה. אמרתי לליאור כשיצאתי מהבית 'אני הולכת למשטרה על זה שאבא שלך הרים עליי יד ואני לא מתכוונת לשתוק עוד'. נסעתי עם הילדים למשטרה ברעננה. תוך כדי שאני עם השוטר אבא שלו ואחותו הגיעו לשם, השוטר הפנה אותי למשטרת כפר סבא, וכשהגעתי לשם עם הילדים, אמרו לי שאין חוקר פנוי עכשיו, זה ייקח הרבה זמן ועדיף שאבוא למחרת להגשת תלונה.

"כשיצאתי מהתחנה ההורים שלו בדיוק הגיעו. נסעתי מתחת לבית של ההורים שלו וקראתי לליאור כדי שיביא לי את הטלפון כי אני רוצה לנסוע חזרה הביתה. הוא ירד למטה, אמר לי שהטלפון שלי אצל ההורים שלו. הוא ביקש ממני שאתקשר ואדבר עם אמא שלו כי הוא רוצה לסדר את העניינים בינינו. למרות הכל הסכמתי והוא נתן לי להתקשר לאמא שלו, היא התחילה לצעוק בטלפון וניתקה לי. תוך כדי שדיבר איתי אמר לי שהילדים ישנים באוטו, שהוא רוצה להעלות אותם ושנישאר שם. הוא ראה שיש לי פנצ'ר בגלגל, אמר לי 'גם ככה את לא יכולה לנסוע יש לך פנצ'ר', אמרתי לו שאעדיף לישון ברכב ולא למעלה.

"נשארתי למטה והוא העלה את הבנות. ההורים שלו הגיעו, אמא שלו התחילה לצעוק ולהשתולל. בסוף שוב עליתי לקחת את הילדים, ואמא שלו החזיקה את הילדה שלי, בת הארבעה חודשים, על הידיים ואמרה לי 'גם אם את מתה את לא נוגעת בה', התקרבתי אליה כדי לקחת את הילדה. ליאור תפס אותי מהפנים ונתן לי מכה בגב. מיד התקשרתי למשטרה להגיש תלונה ובעקבות תלונה קודמת שלי נגדם. ניידת הגיעה, נסעתי איתם למשטרה ומאז לא היה לי קשר איתו. אני יודעת שהוא נלקח לחקירה, כרגע הוא במעצר בית, לשלושה ימים ומורשה להגיע לאימונים בלבד ומקווה שלא יהיה לי קשר איתו עוד לעולם".

תגובתו של ליאור אסולין לכתבה טרם הושגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully